Afgelopen zaterdag was het Zeeuwse Dag van het Paard en zoals altijd zijn er dan 's middags buitenom de rubrieken ook shows in de hoofdring.
Dit jaar hadden ze bedacht om Pushball te spelen met de verschillende stamboeken tegen elkaar.
Zodra ik het zag, gelijk opgegeven en al snel hadden we een team van het KVTH, afdeling Trekpaarden.
Voor 2 van de 3 de allereerste keer! Wel een keer tegen de bal geschopt de dag ervoor en dat ging keurig, dus we hadden er superveel zin an!

Ondanks zijn hoogte (Tycho meet ong. 1.78m) ging hij er pas eind van het tweede wedstrijdje goed in. Hij is nogal onderdanig, dus zelfs als een pony op m afkwam, hield hij in
De held.... 
Zelfs nog shirtjes kunnen regelen, matchende dekjes en wolletjes mochten ook niet ontbreken: Team Trekpaard zou er goed bij staan!

Even een kort verslag van onze nieuwe hobby, want we vonden het he-le-maal geweldig!!!
01. Tycho klaarmaken in onze outfit

02. Teamgenoot Karina! Onze superspits!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QP63BSOF.jpg
03. Zo, we zitten hoor...

04. Tych zou Tych niet zijn als hij niet even lekker zou kroelen met de mooie Karina

05. Team Trekpaard! V.l.n.r.: Karina - Isolde - Tycho

06. De dikke billen rijden los

07. Onze eerste wedstrijd, tegen de NRPS...Klaar voor de start....

08. ...AF!

09. NRPSje was lichtelijk onder de indruk van wat er op hem afkwam

10. Spits Karina aan de bal...

11. NRPS neemt over...

12. Maar Team Trekpaard neemt door Karina weer over. Daar gaat de spits...

13. Dribbelend door de verdediging...

14. ...Helaas gemist. Even later moet Team Trekpaard vol terugkomen

15. Ze veroveren de bal weer en jaaaaa, GOAL!

16. Terug naar eigen helft

Eindstand: 1-0 voor Team Trekpaard!!!
Ook de 2e wedstrijd wonnen we met 1-0 en de finale was een gelijkspel, 0-0. Maar allemachtig, wat is dát leuk zeg!

Dit zijn de foto's die ik tot nu toe heb, hoop later nog een paar meer!
groetjes, en dank voor je berichtje!!
Wat een leuke outfits met die shirtjes enzo! Jammer dat ik jullie niet meer gezien heb.
!!
Daarna liep hij zo tegen die bal aan.