10 juni zijn we afgereisd naar de Valkenheide om daar model te staan voor 7 fotografen.

Dit was voor Olivi en mij de 1e keer op een andere locatie onder het zadel. Olivi was toen een maand onder het zadel. Ze wordt voornamelijk gereden door 2 ruitertjes van 10 en 12 maar af en toe klim ik er zelf ook op. Olivi is een pittige tante en die meisjes hebben nog niet genoeg ervaring om daarmee om te gaan. Gelukkig ben ik niet groot en zwaar dus kan ik er nog prima op voor 1 keer in de 1 week. Olivi ondervindt hier geen hinder van en loopt gewoon vrolijk door.
Ze heeft echt ontzettend haar best gedaan en zich voortreffelijk gedragen! Ik had er wel een zweepje bij omdat mevrouw de beenhulpen nog niet altijd snapt. Stuur en rem doet het prima maar gas is nog lastig. We hebben iig genoten en daar gaat het ons om!

Ik weet dus dat ik te groot voor haar ben om echt mee te rijden maar een buitenritje op z'n tijd of 10 minuutjes voor dat er een klein ruitertje op gaat is geen probleem voor haar.
Er is nog een ITP Olivi en ik, ITP deel 1 en ITP deel 2 topic

Kijk en geniet van mijn racemonstertje

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Rijtechnisch commentaar mag maar daar heb ik niet opgelet dus dit is niet mijn houding zoals normaal