Onze eerste dameszadeldemonstratie. En meteen met alles er op en er aan. Microfoontje op, versierde bak.
Tijdens het losrijden was Hincapie aardig hyper en stuiterde een paar keer vrolijk rond. Maar eenmaal in de ring was hij super braaf. Wel zo nu en dan kijkerig maar hij heeft zich heel rustig en beschaafd gedragen (wat wel prettig is als je met dameszadel rijdt)Hij schrok even toen hij mijn stem zo hard door de speakers hoorde maar ontspande gelukkig weer snel. Hij vond het allemaal reuze interessant maar bleef toch ook gefocust op mij.
Even wat over Hincapie.
Hincapie is een 8 jarige PRE (Andalusiër) en sinds een klein jaartje rijden we zo nu en dan met dameszadel.
Verder is hij nog hengst en is ook echt soms wel een machomannetje. Maar meestal op een leuke boevige manier.
Let niet op mijn vreemde gezichten want ik was tussendoor regelmatig aan het vertellen waardoor ik nogal gekk bekken trek.

1. Eenmaal binnen eerst even rustig stappen zodat Hinc kon wennen en ik mezelf voor kon stellen.

2. Alles is interessant om naar te kijken.

3. Mooi drafje

4. En zo ziet het er vanaf de andere kant uit. Net of ik beenloos ben....

5. Was net het begin van de middendraf.

6. En in galop!

7. Heerlijk prethoofd van hem

8.

9.

10.

11. En een close-up foto.

12.

13. Hier ben ik zo trots op, dit heeft hij zo lang moeilijk gevonden.

14.

15. En het einde van de demonstratie.
Helaas zijn de foto's wat wazig/donker doordat het binnen nogal donker was om te fotograferen.