Even wat achtergrond:
Djunnah is een vierjarige Arabische Volbloed merrie (Balasjow x Lucky's Allegria v. Alexander; voor de geïnteresseerde) die ik deel samen met mijn zus (Letizia @ bokt). Afgelopen oktober zijn we begonnen met het zadelmak maken. Van de winter is ze doorgereden door onze bijrijder die net iets meer ervaring, lef en kennis heeft die nodig is bij het beleren van een jong paard. Rond maart zijn wij zelf weer rustig begonnen met oppakken, maar helaas liepen wij toen tegen een zadelprobleem aan

Sinds 2 weken is dus weer het rijden opgepakt en vandaag zelf weer een lesje meegepakt. Ondanks de soms stormachtige wind hier in Zeeland had ik een superbraaf paard

Afijn, genoeg gekletst, hier de foto's. Commentaar mag uiteraard, houdt het wel vriendelijk alsjeblieft!

1. Fijn beeld, zelf nog wat meer op handhouding letten.

2. Ietsje te diep en ik moet niet te veel naar mn knappe paard kijken.

3.

4.

5. Fijn plaatje.

6. Rechtsom, mijn moeilijke kant en dan is Djuun geneigd om wat naar buiten te vallen.

7. Al beter! Jammer dat ik toch wel een erg strenge binnenhand daar heb.

8. En samen beetje moei aan het worden

Als ik deze foto's weer zie, dan kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat ik nog doller ben op mijn knappe paard dan dat ik al was. Fantastisch beest toch, om na ruim 3 maanden het weer zo op te pakken

Afijn: shoot!!