Mooie plaatjes hoor! Enige wat me stoort is de slofteugel. Niet zozeer dat je hem gebruikt, meer dat hij het beeld verstoort, in het vele wit van haar lijf.
Hele mooie foto´s en een prachtig paard! Ik vind het wel heel griezelig om te zien hoe diep je met je paard het water ingaat, terwijl je een slof om hebt hangen.
Weet je zeker dat je niet op een duikboot zat? Erg leuke foto's
Maeve
Geplaatst: 28-05-12 17:15
Wat een mooi paard, en foto's om trots op te zijn!!
Alleen, ook ik krijg de kriebels van die slof. Niet om de slof zelf, maar ik wil er niet aan denken wat er gebeurt als er een beentje in verstrikt raakt zo in het water... ze maken soms rare bewegingen he! Misschien dat een andere hulpteugel ''veiliger'' is, als je gaat zwemmen?
Whis_Serada
Geplaatst: 28-05-12 17:25
De slof was eenmalig dus hoeft volgende keer geen hulpteugel meer om. Plus je moet geen gevaren zien die er niet zijn
Laurabram
Geplaatst: 28-05-12 17:35
Ziet er heerlijk uit zeg. Mag ik vragen op welk strand je geweest bent? Wij waren gisteren ook met een groepje op het strand van Hoek van Holland en zijn wel een Tinker tegengekomen.
Wat heerlijk Het zal vast heel verfrissend geweest zijn?
Laurabram
Geplaatst: 28-05-12 17:39
Whis_Serada schreef:
Dit is in Zeeland
Oké, dan was het niet Whisper.
_Patrick_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-12 17:42
Het was zeker heerlijk, het water was niet eens koud vond ik.
W.b.t. gevaar wel of geen hulpteugel dat is ieder zijn/haar mening daar ga ik ook geen discussie over aan. Ik probeer voor ons allebei zo veilig mogelijk te rijden zowel in het water als op het land.