Enrique (4.5) loopt sinds de verhuizing heerlijk! We hebben Begin mei de paarden verhuist, en dat heeft hem zoveel goed gedaan! We zijn van een drukke manege (á 50 paarden) naar een Particulier gegaan waar maar 3 paarden stonden! Nu met die van ons erbij zijn het er 8. Héérlijk rustig dus!!
Enrique doet zelfs lief tegen de kleine kinderen! Voorheen kon hij ze wel opvreten

Maargoed.. Enrique is nu 1.5 jaar OHZ, maar je kan ook wel zeggen een half jaar....

Verder heeft hij nog nooit een stap verkeerd gedaan! Hij is absoluut NIET gemeen, probeert ALLES voor je te doen, en als het niet lukt krijg je een dikke zoen

Mijn beugels moeten écht langer.. Ik weet het.. Maar ik hou van korte beugels, dus dit is voor mij al TE lang

Eerst maar even een foto van hoe hij eruit zag toen ik hem net kocht...

Knap he?! Oke oke.. Ik mag hem niet meer pesten

Het was erg warm vandaag, en Riek had erg last van de warmte. Het rijden ging dus niet helemaal fantastisch, kan je ook wel op de foto's terugzien. Maar er is niet iedere dag een camera mee dus wilde ze graag even laten zien!

Hier en daar wordt hij nog erg lang.. Maar daar maak ik me niet druk om.. Dat komt wel

Ook de galop is de ene dag moeilijker dan de ander.. Maar, we kunnen er om lachen hoor