Even wat info over Marlijn:
Merrie
Vandaag 11 jaar geworden
1.46 hoog
B-niveau
Liever lui dan moe

Zaterdag hadden we weer eens wedstrijd na een half jaar niet gestart te hebben.
We hadden vorig jaar 2 winst weten te halen maar het ging allemaal niet vanzelf.
Marlijn was niet vooruit te branden, wat je ook deed.
In januari zagen we ineens het licht en ging het alweer een stuk beter.
Lekker zo doorgetraind en afgelopen week overgestapt op een andere muesli, die zijn werk zeer goed lijkt te doen

Ze liep heel de week als een zonnetje en de zaterdag was echt het toppunt, ze bleef gewoon lopen

Omdat ik dit niet ben gewend werd ze aan de voorkant erg sterk en wist ik hier niet helemaal fijn op in te spelen, maar ze liep en daar gingen we voor.
Nu proberen dit vast te houden en dan komt het allemaal helemaal goed denk ik zo.
Dan moet ik nog leren om mijn benen gewoon stil te houden op haar zonder elke keer te drijven.

Hier de 2 filmpjes van de proeven.
Zoals je ziet trekt ze zich eruit, helemaal in de galop, in training hebben we dit aardig onder controle maar wist nu echt niet wat ik ermee moest doen

De eerste proef mist een klein stukje.
En proef 2, hier reed ik er zelf net iets meer aan.
We hadden in beide proeven 188 punten en waren in de eerste proef 2e en in de tweede proef 3e.
Volgende maand gaan we het weer proberen

En vandaag was Marlijn jarig dus gingen we lekker naar buiten.
De bedoeling was om het ruiterpad in het natuurgebied hier verderop mee te pakken maar daar lopen ook Schotse Hooglanders die op het moment dat wij daar waren precies middenop lagen te maffen

Dus dat hebben we maar niet gedaan en zijn gewoon over de weg erlangs gegaan.
Knappe kop met een half geopende lens

Drafje in de berm
De boosdoeners

En nog een galopje richting huis