Onze eerste keer over drafbalken ging het zo

Was het niet in volle galop eroverheen of draven en de laatste balk springen.. of gewoon draven en er een paar overslaan dan was het wel in 1x over de eerste 2 balken heenspringen en de laatste soort van galoperen.
Vandaag echter.. wou ze bij de eerste aangaloperen maar draafde toch door.. en verder ging het hartstikke goed!
Voor mij een opluchting.. want dan kunnen we ook afentoe eens iets anders doen
(alleen mogen de balken volgens mij nog iets meer uit elkaar.. ze kan net niet haar eigen tempo aanhouden en als ze dit wel doet raakt ze ze)
Ik en stalgenootje waren beetje aan het mutsen.. we hadden ook nog een "race" (niet op film) en waren zo vrolijk en hard aan het mutsen dat er zelfs mensen vanuit stal even kwamen kijken wat we allemaal aan het uitspoken waren met het WIEHOEEE EN JIEHAAAA terwijl we niets bijzonders deden. Je hoort mij ook afentoe "kikkeren" om stalgenootje haar paardje aan te slingeren
(flikt ze bij mij ook altijd normaal als we allebei aan het trainen zijn en zij me ineens met een sneltreinvaart + veel geklik voorbij stormt)Ik kikker, zij klikt

Denk dat ik het gewoon een beetje spannend vind)
Voor een paard moet er meer dan een meter tussen zitten. Ze liggen nu vooral goed voor die hele donkerbruine