2 dagen geleden: Dun slobber shirt aan wat lekker wind door laat, het zonnetje scheen nog, strakke blauwe hemel was er nog , en het was lekker warm vooral op het paard.
Helaas is dat nu niet meer
Dus i.p.v dat ik altijd foto's maak werden er nu eens foto's gemaakt van mij en mijn pony

Beetje achtergrond informatie.
Ik heb Asra vanaf 28 september 2005.
Hij was toen 1,5 jaar jong.
Met 3,5 jaar heb ik hem ingereden.
Asra is nu 7 jaar oud/jong
.
We starten ook concoursen , tussen de paarden wat me niet tegenvalt.
We vielen ook vaak in de prijzen wat wel laat zien dat haflingers niet de genoemde 'bospaarden' zijn.
De B zijn we sinds november uit , beëindigd met 17 winstpunten.
Eigenlijk wou ik de B helemaal uitrijden maar Asra kende proef 4 compleet uit zijn hoofd, begon te etteren en vond het niet meer leuk.
Dus afgelopen november voor het eerst L1 , het wijken is nog niet goed bevestigd dus we moeten het vooral van andere onderdelen hebben.
Deze 2 proeven 1ste proeven in het L1 hebben we afgesloten met 2 x 198 punten. (4 winst)

Daarna nog niet weer gestart (verhuisd naar nieuwe stal enzovoort)
Nu ik mijn startpas binnen heb begint het wel weer erg te kriebelen maar vervoer blijft helaas altijd een lastig punt.
Voor nu genoeg geklets, foto's :
Let wel, ze staan niet allemaal op volgorde.
Eerst een dikke kus voor mn topper.

Instappen, hij begint weer te 'praten' met zijn bovenlip.
In het begin was ie buiten in de bak behoorlijk gespannen altijd, maar nu gaat het veel beter!

Een deel van de keertwending, er zijn geen goede foto's van, uit de kleine selectie is dit de beste

We werken er nog aan , en zitten nog niet in het M , maar er vast mee bezig zijn kan geen kwaad.

Brave pony.

Inzet schouderbinnenwaarts. (Been foto)
http://i1104.photobucket.com/albums/h33 ... ing065.jpg

Middendraf geloof ik.

Stap

Inzet volte, sta moment helaas maar vind zn voorbeen tof.

Zelfde als hierboven, achterbeen komt ook mooi bij

Pasje opzij , eigenlijk best blij met deze foto .

Galopje, helaas alleen van linksom goede shots.
Natuurlijk ook rechtsom gegaloppeerd, dit is wel zn slechtere kant dus ook die trainen we om sterker te worden.
Hij mag nog wat terug op het achterbeen en wat meer bergop.

Even uitgaloperen, beetje jammer van mijn houding.

Ik hoop dat het goede weer snel terug komt , zodat ie buiten lekker aan het werk kan .
En misschien van het zomer een veilige buitenrit, zou fijn zijn , want ik wil ook eens met hem lekker door het bos kunnen.
Voor nu bedankt voor het kijken!