Modesta is mijn 7 jarige andalusiër en nu een maandje of 3/4 heel rustig aan onder het zadel. Ik heb haar in oktober gekocht en ze gaat echt nooit meer weg!
Mo en ik zijn een maandje geleden verhuisd van stal. We zijn er flink op vooruit gegaan in alle opzichten! Mo staat voortaan in een groepje buiten, snachts op stal, krijgt regelmatiger gevoerd en we hebben een veel fijnere accommodatie! Ik ben wat meer in de bak aan de gang gegaan en rijdt haar ook wat vaker! We gaan nog minimaal 1 keer in de week naar buiten (lees, drunense duinen in onze achtertuin

Ik ben momenteel met Mo een beetje aan het zoeken wat resulteert in of teveel doen of te weinig doen. Mo is een heel sensibel paardje wat snel overprikkelt raakt en dan compleet blokkeert. Ze wil ook graag onder me gaan 'kronkelen' en opkrullen om haar spieren fijn uit te schakelen. Het rechtrichten staat dan ook voorop samen met tactbehoud. Ze heeft namelijk ook nog niet echt een constant tempo, het is bijna letterlijk: hollen of stilstaan. Genoeg punten om voorlopig mee aan de gang te kunnen voorlopig, tel daar dan mijn eigen houding nog bij op en we houden ons zelf lekker bezig

Dit zoeken leverde eergisteren zowel heeeele fijne plaatjes als niet zo fijne plaatjes op en ik ga ze gewoon beiden plaatsen.
Van te voren wil ik wel aangeven dat ik op onrespectvolle berichten of mensen die mijn openingspost niet gelezen hebben niet in ga.
1.
Blije kop met poetsen (en mijn kont

2.
Losstappen
3.
Nee, dit is dus geen fijn beeld (dat zie ik zelf ook

4.
Netjes stilstaan, hierin is ze gauw ongeduldig dus was hier erg blij mee.
5.
6.
En hier dan een heel fijn plaatje! Als hier haar neus nog net wat voor de LL komt ben ik super blij!
7.
Rolt weer op. Eruit rijden dus!
8.
Hier wordt ze heel heet en ga ik terug werken, niet meer doen dus!
9.
Blijerd aan het werk

10.
Zo wordt ze toch eigenlijk wel imposant haha!
11.
Als hier die neus net voor de LL komt he, dan is het echt een geweldig plaatje voor mij! Knappe poownie!
12.
13.
En als afsluiter een ontspannen stap.
En nog even een filmpje van gisteren in de bossen:
https://fbcdn-video-a.akamaihd.net/cfs- ... ba723464d8