Abe is een 10 jarige ruin die ik op wedstrijd in het M2 uitbreng. We hebben een behoorlijke pech periode achter de rug waarvan het 'hoogtepunt' afgelopen oktober was toen ik van hem af ben gekletterd (wilde zonder tuig opstappen) en heb daarbij mijn duim zwaar beschadigd. Daardoor heb ik een week of 10 helemaal niet kunnen rijden. Nu is Abe weer zo'n 3 maanden in training en zijn bezig met onszelf weer helemaal klaar te krijgen voor het M2. Ik heb niet uitgebreid losgereden voor de foto's dus er zijn nog wel wat puntjes die op de foto's terugkomen die ik normale dagelijkse training niet zo voorkomen. Maar tips en tricks zijn altijd welkom. Zelf ben ik nu vooral bezig met alles goed voorbereiden en hem los houden. Buiging blijft namelijk lastig voor hem met zijn korte gedrongen lijfje.
Het is trouwens mijn linker duim waar mijn pezen verkleefd zijn geraakt en ik rij pas sinds 2 weken af en toe zonder spalk dus mijn handhouding is nog lastig te controleren. (heb best moeite met de teugels vasthouden)

zijn knappe koppie

even iets langer in de hals

http://6.media.hyves-static.net/1482383 ... 83301.jpeg
SB

Sinds kort doen we ook wat meer aan appuyementen

ietsje verruimen.
En het kan ook zondertuig

Zie ook voor meer foto's
[GVL-ITP] Abe van't Boereveen VD door FotovanRee
lauraenabe @ [ITP] Abe van't Boereveen door FotovanRee