Wat meer info over Jaron:
Hij is een Tinker ruin van nu 5 jaar en hij is 160m groot (voor wat we gewend zijn best klein, hihi). Zijn huidige eigenaar, de eerder genoemde Snackie, heeft hem nu een maandje of 3 in haar bezit waarvan de eerste maand vooral wat langs de weg gereden. Sinds we op deze stal staan eindelijk pas in de paddock en bak aan de slag gekund. We zijn nu vooral bezig met onder meer recht richten, wat proberen in te buigen voor bochten, hem zijn evenwicht te laten verbeteren en vooral lekker genieten.
Vooraf..
Vandaag was meneer behoorlijk vlotjes omdat hij de afgelopen twee dagen niet ontzettend veel gedaan heeft, daarnaast is hij een turbo-tinker die maar al te graag aan het werk wilt en zich ook nog wel eens druk kan maken. Ook vindt hij been wat raars en schrikt hier van, waardoor hij snel naar voren vliegt als ik eens onhandig in zijn buik por. Benen stil houden is iets waar ik nog best last van heb, daarnaast ben ik me ook bewust van mijn kapstokjes en het feit dat ik naar voren ga als ik naar zijn mooie koppie ga kijken. Tips, adviezen en commentaar mag, maar blijf lief voor ons als beginnend duo. We doen ons best ^^.
Oh, mijn hand zoekt hij zelf op, ik ben nog helemaal niet bewust bezig hem nagefelijk te rijden, maar ik merk wel heel erg dat zodra ik ontspan hij dat ook doet.
De foto’s staan niet op volgorde en zijn tussen de regenbuien door gemaakt!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.