Hallo!
Voor de afwisseling heb ik vandaag mijn dressuurtraining laten filmen. Wat anders dan het crossen en springen dat we normaal doen.

A Perfect Match K is een 6 jarige merrie, zij is vanaf veulen van mij. Ik breng haar nog niet zo lang uit op wedstrijden, we hebben haar eerst de tijd gegegeven om volwassen te worden en zijn daarna eerst vooral plezier gaan maken.
Nu is het in 2012 toch mijn doel om enigzins iets te bereiken in de dressuur. Een leuke uitdaging aangezien ik daar eigenlijk weinig mee heb, ik merk nu dat ik er wel fanatiek in word!

In onze training vandaag ging het vooral om tempo. Perfect valt graag terug in haar eigen tempo, en laat zich dan niet graag iets zeggen.
Dus de bedoeling is...Voooooorwaarts!
Het was onze eerste training buiten dus ze was een beetje zoiets als:
Dus vandaar dat mijn beugels wat kort zijn en ik daardoor te ver achter in het zadel zit.Verder mogen jullie je uitleven op wat er allemaal mis is.

We hebben nog wel wat getraint op verzameling, contragalop en andere oefeningen. Maar dit was ons hoofddoel voor vandaag.
We hadden 2 weken terug nog een dressuurwedstrijd gehad. 192 punten en een 5e prijs.
Heb hier nog een foto van.

Lief zijn!

Na je overgang draf-galop lijkt ze wat terug te komen (?) voordat je weer weg rijdt, dus daar zou ik meer je been eraan houden.