Na lange tijd weer eens een topic van Aspen onder het zadel
Vandaag is Nicole bij ons langsgekomen voor wat foto's en ondanks het grauwe weer, zijn het toch heule stoere plaatjes geworden!!! Ik ben er ontzettend blij mee
We hebben nog genoeg te leren (vooral ik) maar ik vind het leuk deze foto's met jullie te delen om te laten zien waar we nu zijn. 
En dan natuurlijk nog even een rondje info: Aspen wordt dit jaar 7 jaar en we komen samen uit in de klasse zz-zwaar dressuur. We mochten onlangs ook meedoen aan de halve finale van het NK en de finale van de Subli Cup; dat waren ook erg leuke ervaringen!
Ben met deze serie er wel even stevig mee geconfronteerd dat ik als een ouwe vent kan zitten, dus daar moet ik een beetje op gaan letten
Het gaat met zo'n jong beest ook nog niet allemaal vanzelf in die oefeningen.Maargoed, to the point:

Wat een spetter is het toch he, wauwie
we gaan jullie vast nog vaak tegen komen!
maar natuurlijk een goed excuus dat ik wanneer de blaadjes weer aan de bomen hang weer langs kom! En dan voor alle 3

mooi hoor, hij krijgt echt een hele volwassen look nu! En wat gaan jullie hard. Hele mooie plaatjes door nicole, die laatste is ook prachtig.