Ze loopt de hele week al lekker en dit is de tweede keer op nieuw terrein wat ze leuk oppakt.
Verbeterpunten
* Benen nog stiller
* Voeten naar binnen
* Recht op kijken
* Handen rechtop
Bel loopt nu nog te diep, maar ben blij dat ze zoveel vooruit gaat, ze begint mijn hand te volgen en op te zoeken. Daarna
kan ik haar achterhand gaan activeren.
Ook is het tempo nog wat laag en mag ze nog een stuk ruimer gaan lopen en expressiever, maar dat ga ik alleen maar doen wanneer ze dit aan houdt en ontspannen blijft

Het halthouden heeft ze iig al onder de knie

http://youtu.be/WXADt7SQnqk
Dankje.
Nogmaals daar zijn we mee aan het werken, normaal kruipt ze gigantisch achter de teugel, ik stel haar inderdaad wat lager in zodat ze zichzelf eerder ontspant en makkelijker mijn hand op gaat zoeken. Vanuit daar kan ze steeds meer lengte aan nemen en als ze mijn hand op gaat zoeken ga ik met mijn been van achter naar voren rijden voor meer lengte. Aangezien ze erg snel is heeft het geen zin om daar bovenop nog een keer been te gaan geven.
ik stel alleen een vraag naar aanleiding van wat je op het filmpje ziet. Met een advies erbij. Je plaatst het hier op een openbaar forum, als je niet wilt dat mensen zich ermee bemoeien dan kan je de filmpjes beter voor jezelf houden