Nooit eerder een rijden-foto-topic aangemaakt, maar wilde het toch ook maar eens proberen!
Meet trekpaard-ruin Noes, nu een jaartje onder het zadel en binnenkort gaan we ook echt actief beginnen met lessen.
Om ervaring op te doen heb ik ons ook opgegeven voor een wedstrijdje, de My Special Horse Competition, bedoel voor paarden die je niet vaak ziet in de wedstrijdring, zoals Shettie, Fjorden, Friezen, Haflingers, Tinkers EN Trekpaarden, op 21 April a.s.
We zijn nog geen B nivo, maar we oefenen er hard aan! Noes en ik vinden het beiden moeilijk, maar ik merk dat hij ontzettend zijn best voor me doet!
Door zijn gedrongen bouw, korte nekje e.d. EN zijn leeftijd, vind het het nog erg moeilijk! maar waar een wil is.....
Hier rij ik met een stangetje (bokkebitje), omdat hij het dubbel gebroken trensje waarmee ik eerst reed niet lekker oppakte. Hij heeft iets te weiig ruimte in zijn mond voor een gebroken trens. Inmiddels een ongebroken trens besteld, ik verwacht deze eind van de week binnen te krijgen en dan daarmee aan de slag.
Hierbij de foto's....
Opbouwende kritiek is natuurlijk altijd welkom! Graag zelfs!
Grtjs Jorien.

01.

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.

09.

10.

11.

12. Vriendjes....
Die vind een stang echt niets, ongebroken trens zal wel gaan denk ik, maar hij speelt graag met zn bitje, geloof ik... 
!!
Onderdeurtje
(maar wel een heule leuke!)

en je weet hoe dat nu moet gaan