Maar nu... Tóch weer in het zadel! Antha staat nu net iets meer dan een week hier op stal. Ze mist fatsoenlijke bespiering en is al een tijd niet meer onder het zadel geweest. Nu wordt ze weer heel rustig aan opgepakt. Door haar 2 bijrijdsters, die haar vooral lekker recreatief gaan rijden, door haar eigenaresse, die haar longeert met bijzet om bespiering rustig op te bouwen... En dus ook door mij, en ik zal wss wel gedrild gaan worden om haar iets technischer te kunnen rijden

Wees dus lief. Tips zijn altijd welkom, maar zowel Antha als ik zijn dus enorm uit conditie

Geen idee wat ik hier met mn handen aan het doen ben, maar vond Antha zo fraai lopen

En nog even een zéér charmant stilzet- en praatmoment

Volgende keer neem ik een betere fotograaf mee

Buiten dat ik zo af en toe op Antha mag rijden, zal ze door mij worden ingezet voor Equine Assisted Coaching, waarvoor ik nu in training ben

Ze was in elk geval ontzettend lief voor me, ik kneep m behoorlijk om er weer op te stappen maar Antha gaf me heel veel vertrouwen en zodoende was het zéker voor herhaling vatbaar! Blijf ik ook een beetje soepel voor als ik Umoyax over een paar jaar ga inrijden

Bedankt voor het kijken in elk geval, een berichtje zou leuk zijn!