Wat was het gisteren heerlijk weer!! Goede rede om de vorderingen weer eens op film te zetten! Over anderhalve week hebben Bon en ik weer wedstrijd. Dat wordt de eerste keer dat we L2 gaan starten.
Ik moet zeggen dat we er een heel eind klaar voor zijn, het moet allemaal nog wat meer bevestigd worden... Onze werkpuntjes zijn op dit moment het achterwaarts, constantere aanleuning, verruimen - terugrijden. Normaal gesproken gaat het wijken vrij goed, maar dat wilde gisteren niet echt...
Heb de laatste weken niet heel veel kunnen rijden ivm het mindere weer, Bon is dus op het moment niet helemaal op het niveau waar ik haar wil hebben. Maargoed, we hebben nog een kleine 2 weekjes om dat voor elkaar te krijgen!
Het is wel een paard met een heerlijk karakter, ondanks dat we niet heel veel hebben kunnen trainen kan ik haar vrij snel weer oppakken waar we waren. 
Bon wordt dit jaar 5, wat gaat de tijd snel! Heb haar vorig jaar zelf ingereden en vanaf april uitgebracht in het L1. Omdat ik vond dat ze nog wat meer kracht mocht ontwikkelen ben ik wat langer L1 blijven starten.
(Rijtechnisch) commentaar is zeer welkom!! Ik vind het altijd interessant en leuk om andermans mening te horen! Kunnen we ons zo een beetje vertonen in de ring??

Het filmpje is wat lang, maar dat geeft wel een goed overzicht van de training!
Anne en C'est bon!
Erg leuk compliment!!