Het was laaaaaang geleden dat ik ergens een beetje aan het werk was aangezien onze bak een zwembad is!
Maar ik had Lente bij en vond dat ik nu toch echt wel even 10 minuutjes aan de oefen moest, dan maar even in de cirkel.
Ondanks dat het zo lang geleden is zie ik toch weer een beetje verbetering, met name in mijn losgelatenheid.
Ik zit beter, voel beter en laat meer los in mijn lijf.
Dat voel ik op momenten dat ik dit bewust doe direct terug in Mo haar lijf.
Ik ben ontzettend trots op haar en stiekem ook wel een beetje op mezelf dat ik mijn paardengevoel weer terug begin te krijgen en er weer zin in heb.
Houdt er rekening mee dat we dus hooguit 10 minuutjes in de cirkel hebben gereden wat verre van ideaal is!
Lente: bedankt voor de mooie foto's!
1

Stappen, wat een blub

2

Heel fijn al, neus mag er meer uit en nog meer horizontaal maar toch al een begin

3

4.

Zie mijn waslijntjes

5

Het waaide een beetje

6

Typisch voorbeeld, mijn schouders vast, Mo ook vast!
7

Linksom vinden we beiden lastig, helemaal in de cirkel!
8

Hier ook wel een mooi voorbeeld, ze vindt het nog erg moeilijk om een constant tempo aan te blijven houden, dus ineens heel hard of, zoals hier, ineens heel langzaam!
9

Hier wordt ik al best blij van, ik moet nog even een manier vinden dat ik wel ruimte geef maar niet zelf mee ga duikelen!
10

En dus ineens heel hard

11

Buiten nog even een rondje met vriendlief erbij

12

Nog een keer!
13

Gewoon even voor de mooi!
14

Actie in het achterbeen

15

Wauwie!
en dan nog 1 die voor mij gewoon iets heeft, weet niet zo goed waarom:
https://lh3.googleusercontent.com/-9MAI ... 4253_n.jpg
Ik ben zo blij met mijn knappe merrie en ik weet zeker dat wij samen alle dingen die we nog te overwinnen hebben gaan overwinnen!