Had er zelf al een vest van, dus helemaal leuk!
Oudjaarsdag zijn we lekker een buitenrit gaan maken, maar door de knallen was hij best druk, dus daarna zijn we nog even in de bak gaan rijden om de spanning kwijt te raken, John heeft er foto's van gemaakt...
IVM de buitenrit reed ik met mijn spliksplinternieuwe springzadel (Stubben Siegfried)...
1. Zijn nieuwe fleecdeken (winterdeken exact hetzelfde, maar dan wind- en waterdicht en 300grams:

2. instappen hadden we buiten al uitgebreid gedaan, dus gelijk aan de bak!

3.

4.

5. Mooi actief

6.

7. Zijn galop wordt steeds beter en inmiddels zijn we bezig het knopje "changement" erop aan het zetten, wat hij heel leuk vindt en snel leert!

8. iets waar ik echt trots op ben, een doorbraak, voor het eerst dat hij helemaal los liet in galop en ook echt wilde zakken!

9. begin van middendraf op de diagonaal

10.

We hebben ons weten te plaatsen voor de kringfinale! 15 Januari moeten we dus toch nog een x B starten, ik wilde eigenlijk over naar de L, maarja dan kan ik niet mee doen en het is toch wel erg leuk om mee te doen aan de kringkampioensschappen en de Regio als ik me daarvoor weet te plaatsen over 2 weken!
11. Het springen gaat ook erg goed en we willen binnenkort toch ook eens een parcourtje gaan rijden...

12.

Tot zover weer eventjes een update van onze kant!

Nog steeds erg verliefd op mijn knappe vent! (L)