Als 3-jarige

Omdat hij toch niet in de dekdienst zou gaan en ik graag met een gerust hart op wedstrijd gaat, is hij op 6 februari gekastreerd.
Na enkele weken rustig aan :

Daarna is hij heel ziek geworden en heeft hij veel kilo's verloren. Pas laat terug kunnen trainen en geen potten kunnen breken op wedstrijd.

Einde 2010 nog mee gedaan aan een 4-jarige proef, waarna de conclusie ook gemaakt is dat zijn zadel veel te klein was.

kreeg toen ook "het bevel" om nooit meer gewoon in te vlechten, maar de dotjes te naaien.

2011
Na de bergen sneeuw konden wij weer rijden.
Maar het begon met enkele rijtechnische problemen, waarbij ik besloot van lesgever (ster) te veranderen. Het probleem was in een mum van tijd opgelost en wij vlogen er weer in.
Eerste fotoshoot met aangepast zadel :

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HKGSTFAP.jpg

Hij is nog schraal, maar het rijden gaat beter. Wedstrijden gaan rustig aan. Meestal in de bovenste helft van de uitslaglijst.
Fotoshoot by evi coomans in april...Een prachtig moment en ook de start van een super seizoen!

In dit seizoen winnen wij ongeveer 18 proeven!!!!! Aristo overtreft zich telkens opnieuw, en haalt telkens scores van om en bij de 70% Wij vliegen door de A proeven en worden op 09/07 Limburg kamioen niveau 1

In eind augustus gaat het even mis op de interprovinciale kampioenschappen. Ik rij verkeerd in mijn eerste proef

Begin september gaat het weer lekker, Het is militairkampioenschap en Aristo moet voor het eerst een L6-poef starten als finaleproef. Na de eerste proef hebben wij maar een paar puntjes voorsprong op de sterke concurrentie. Voor het binnen gaan in de ring moedig ik hem nog even aan en doe een schietgebedje. De proef loopt goed, op de kurzkehrt na. Ik ben tevreden, wat de uitslag ook is. Na een zenuwslopend uur, is de uitslag bekend : wij zijn kampioen!!!!
Nu staat ons nog het seizoenskampioenschap te wachten. Wij staan op de eerste plaats, maar op de finale kan nog veel gebeuren. En helaas gebeurt het ook, tijdens het losrijden schiet een pijncheut door mijn onderrug en kan ik niet meer fatsoenlijk zitten. Ik rij alsnog mijn eerste proef, maar kan amper hulpen geven. De concurrentie is sterk en haalt ons in. Voor de kür, staan wij 2e...
Ik rij de kür met de tranen in mijn ogen van de pijn en de laatste galopdeel, doet Aristo zonder mij. Net uit de ring zak ik door mijn benen... Klote rug!!!!!!! Uiteindelijk toch een mooie 3e plaats in het algemeen klassement en dankzij Aristo de titel van kürkampioen 2011 nog op onze naam kunnen schrijven!!

Ondertussen zijn wij overgegaan naar niveau 2. En ook daar doet Aristo het super goed. Drie maal gestart : 2e, 1e en 3e!!!!!!!!
Op naar een volgend succesvol jaar!