Vandaag had ik les met Romeo en aangezien het zulk mooi weer is was het natuurlijk tijd voor foto's! Romeo is een 10-jarige appaloosa die nu 6 jaar in mijn bezit is. We trainen ongeveer op M niveau, maar rijden vaak voor de leuk. Romeo is dan ook een heerlijke pony om op te rijden. Iedere keer als we denken dat hij niet verder kan groeien, verbaasd hij ons weer door nog beter zijn best te doen
Wat een leeuke pony Probeer wel je handen op één hoogte te houden want op bijna elke foto hebben je andere een andere plaats Maar verder, ziet er leeeuk uit!
Wat een leuk paardje.. Wat me wel opvalt is dat je je tenen heel erg naar buiten draait, daar mag je wel meer op letten Maar het ziet er supergoed uit!
Marijkjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-11 17:03
Bellatrix schreef:
Ik ben echt zo verliefd op jou pony!!! Wat een prachtig ding!! Waar staat hij? (plaats)
Maar ik krijg een erg opgekropt gevoel als ik de foto's zie. Ik heb het gevoel dat je hem erg strak houdt, ik zie liever iets meer lengte in de hals.
Marijkjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-11 15:55
@Winxz_bas en Maritje1991: Hij kropt zich idd snel op. Vaak rij ik hem wat lager (niet ronder, gewoon op de loodlijn), maar tijdens de les moet hij natuurlijk wel opgepakt worden. Ook moet hij leren in die oprichting te kunnen lopen, anders zouden we niet verder komen en voor altijd laag en rond blijven rijden , maar dat gaat natuurlijk niet van de een op de andere dag perfect
roos_luna
Geplaatst: 25-12-11 15:58
ziet er erg netjes uit! wat een prachtig paard heb je!