leuk maar misschien volgende keer een dekje is fijner voor zijn rugmaaa vind het er heel mooi uit zien en wat is HIJ(jij ook hoor) mooi
Gaaf! mooie combi! ik houd wel van deze style! edit: shadow, waarom een dekje als je een goed passend zadel hebt?
Wat leuk gedaan zeg! Echt heel erg goede kledingkeuze en optoming. Alles is echt tot in detail op en top Engels.Klasse hoor!
Hele mooie sfeerplaatjes! Perfecte timing met jullie outfit qua kleur en omgeving. En waar heb jij dat hoofdstel vandaan?
Wauw wat een mooi gezicht, zo komt een Welsh echt tot z'n recht! Vind ook dat ie heerlijk beweegt, zo te zien heeft hij er ook veel plezier in!
Wat een gaaf beest.Welsh outfit staat hem en jou? Goed @Shadow: dan was het geen welsh outfit geweest. Dit is verplicht op de keuringen OHZ.
Wauw! Ik heb echt het gevoel dat ik zo'n oud boek open doe (hoop dat je begrijpt wat voor boek ik bedoel) en wat een geweldig mooie broek waar heb je dien vandaan
Helemaal in stijl, hartstikke mooi!Doet me inderdaad ook denken aan oude boeken met Engelse amazone's
Gaaf! Mooie kleuren combi. Ook ik ben benieuwd naar herkomst hoofdstel en broek. Wanneer ga je showen?
Wauw bedankt allemaal Broek en hoofdstel komen uit Wales. Hunterhoofdstel en een jodphurrijbroek met clipjes
mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.Zit je toevallig ook op het cavalletieforum want de pony komt me zo bekend voor namelijk....
Ik moet toch even reageren want ik blijf kijken naar hem.Wauw wat een mooi beestje. Jullie zien er samen ook erg goed uit zo in dit outfit.
Geweldig leuk,, super leuke outfit, en je pony is echt zó'n typische welsh! Vind ik echt te gek. Hihi.