De verbeterpunten liggen voornamelijk bij mij, zo mag ik wat meer op mijn houding gaan letten en moet ik ervoor zorgen dat Bumble niet achter de loodlijn gaat lopen. Daarnaast worden onze bochten nog regelmatig iets groter dan ik graag zou willen en vindt Bumble alles wat om hem heen gebeurd een stuk interessanter dan op mij letten. We hebben iedere week les en werken hard aan deze punten, daarom ook mijn keuze om dit topic te openen bij ITP in plaats van bij HAW. Tips ontvang ik graag, maar ik zou het fijn vinden als ze dan onderbouwd zijn, dan kan ik ze namelijk makkelijker in de praktijk toepassen.
Bumble-bee is overigens een vijf jarige ruin van Dutch Dormello en sinds 16 juli in mijn bezit. Op de foto's rijden we de eerste keer op de dressuurwei, dus het was zowel voor Bumble als voor mij spannend hoe het zou gaan. Ik heb (bijna) niet gegaloppeerd, omdat het gras best glad leek en ik ongelukken graag voorkom. Uiteraard heb ik ook los- en uitgereden, maar toen was de fotograaf met haar eigen paard bezig.

1. stilstaan en lachen naar de fotograaf

2. Draf. Verbeterpunt: mijn onderbeen lijkt een eigen leven te leiden

3. en weer mijn onderbeen dat het plaatje verstoord. Als ik de foto's zo zie, dan lijk ik in mijn bekken te kantelen.

4. Jammer dat BB er niet helemaal op staat, maar wel een mooie foto.

5. De foto is wat overbelicht, maar levert wel het bewijs dan ik mijn benen best (redelijk) normaal kan houden.

6. Fototechnisch niet helemaal mooi, maar we hebben ook gestapt uiteraard, jammer dat mijn binnenteugel los hangt.

7. En om mijn eigen commentaar nog kracht bij te zetten. Tijdens een klein galopmomentje, ziet Bumble dingen die machtig interessant zijn.
Ik viel a la minute voor zijn charmes en kan nog steeds niet geloven dat hij echt, echt, echt bij mij hoort.