Ik ben pas weer langs geweest bij Jolijn (Robijntjah), om Mo te bewonderen. Jolijn heeft Mo pas van mij gekocht, en ze vormen naar mijn mening echt een super team!
Mo is pas sinds kort onder het zadel, en dit was de 2e keer dat ze onder de man naar buiten ging.
De 3e keer onder het zadel kunnen jullie hier bekijken:Andalusiër Modesta voor de 3e keer onder het zadel.
Maaarrr, dan nu, de foto's!
1. De laatste foto waarbij ik officieel nog de eigenaresse ben, knappe Mo!

Voor de mensen die ons niet kennen: 3 mutsen, Jolijn-Mo-Lente

2. Net op pad, Jolijn op een knappe AmeriMo.

3. Het was namelijk de intocht van Sinterklaas, maar AmeriMo trok zich daar niks van aan, die liep gewoon braaf de heuveltjes op als een volleerd dakenpaard.

4. Toen vroeg Jolijn 'Wil jij er op?' Nou, natuurlijk!

5. Ik zwaar zenuwachtig dat ik Mo zou verpesten.. Nooit last van gehad toen ze nog van mij was

6. Gelukkig waren Jolijn en Mo niet onder de indruk van mijn gemuts, gewoon rijden met die handel

7. Brave poowny! *Kriebel* En héél gelukkige Lente

8. Tijd om terug te ruilen, dan kan 'de baas' er weer op, maar niet voordat Mo een kus heeft gehad natuurlijk!

9. Jolijn op haar Monopony.

10. Foto's van draf/galop zijn niet zo'n succes, maar een filmpje natuurlijk wel! Hophop, gas erop!
Het was een super fijne middag, waarvoor ik Jolijn enorm dankbaar ben! Jolijn, je bent echt geweldig! Ik had me geen betere baas voor Mo kunnen dromen

Groetjes van 3 mutsen, Mo, Jolijn en Lente