tyleysmiley schreef:Wauwie,wát een gaaf dier heb je daar,die aftekeningen:mooi mooi mooi.
Wat is haar stokmaat,lijkt me een heel paard zo?
Nog gefeliciteerd met je verjaardag(okééééé,beetje te laat)altijd gaaf,dat samen met je paard vieren op het strand,
groetjes Linda
Whitney is 1.63 van stokmaat. Ik ben 1.61 dus een kleintje
Vandaar dat ze er groot uit ziet
Nemurin schreef:Daar is de Ahoy wel in te zien ja, wat een prachtbeest heb jij onder de kont!

Hipar schreef:Renée, heerlijke foto's weer! Was dit afgelopen weekend? Ik was zondag bij Schoorl en daar was de zee veel wilder! Whitney is gaaf en staat je goed!
Nee het was gisteren
in de ochtend was het heel grauw, net toen we van het strand gingen begon de zon te schijnen 
Bedankt haha 
Kasmir schreef:Leuke foto's Renee, ze blijft echt HUGE als jij erop zit hihi.

Ja he
ik kan ook niet even afstappen of iets, kom er dan gewoon nie meer op 
vancky2005 schreef:Erg leuke merrie. Ik val wel op zo een type gelderse paarden, gewoonlijk hebben ze een heel goed karakter. Ze heeft ook een rond buikje, hé

Veel plezier samen, en ja wat is het leuk om op je verjaardag te kunnen rijden aan het strand. Van mij was het donderdag mijn verjaardag maar het was niet zo een aangename dag. Tja, het zij zo dan maar.
Ze heeft ook zeker een goed karakter, alleen wat verwend maar maakt niet uit. Ook jij nog gefeliciteerd! 
Patriciavt schreef:Wat heerlijk Renee!! Wat een 'vreugde'sprongen maakt ze zeg

Leuk zo op je verjaardag!
Ja stuiteren kan ze 
En het is zeker heerlijk om op je verjaardag nog even te rijden