Donderdag besloten een stalgenootje en ik dat we naar het strand wilden. Zo gezegd zo gedaan. Trailer gehuurd, haar vader geregeld om te rijden en vandaag gingen we. Zit dit nou wel heel stoer te typen maar was echt wel een beetje nerveus. Heb Storm nu anderhalf jaar, maar ik ben nog nooit met een paard in de trailer weg geweest en Storm nog nooit op het strand. Alles ging perfect. Laden was appeltje eitje zowel heen als terug en het strand vond ie heerlijk. Voor de zekerheid maar even een martingaal om gedaan want Storm kan nog wel eens veranderen in een 1pk buldozer buiten maar ook dat viel reuze mee. In het begin vond hij de tassen van de kitesurfers best spannend dus behoorlijk zijwaarts en dribbelen maar ook dat was snel over. De kitesurfers zelf keek hij niet eens naar. En het mooiste was nog dat Storm water haat. Verder dan een plasje in het gras ging hij absoluut niet en vandaag loopt hij zonder blikken of blozen het water in. Kortom we hebben genoten. Zit nu echt nog na te genieten. De foto's zijn gemaakt door mijn stalgenootje haar vader. Hij doet het echt puur voor de lol dus ze zijn niet allemaal helemaal scherp maar het gaat om het idee.
Nou hier de foto's

Nou dat waren ze. Een reactie zouden we leuk vinden