Filmpje boscross Haarle, gewoon lol voor iedereen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Filmpje boscross Haarle, gewoon lol voor iedereen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 21:01

Samen met mijn dochter een zondagmorgen ontzettend veel pret gehad in het bos. Perfect weer, goed georganiseerd, alle hindernissen vrijblijvend en op meerdere manieren te springen. Hoog/laag/erlangs, alles kan, alles mag, als je maar lol met je knol hebt. Nou en dat hadden we! 8 kilometer lang genieten.

En ik was zo trots op mijn dochter met die witte pony en heel blij dat ze erbij was. We hebben onwijs genoten en mijn vechtgenoot heeft er een grappig filmpje van in elkaar gedraaid.
Fotogenant als ik ben en een wandelende blunder krijg ik het voor elkaar om zelfs een crosshindernis te slopen... Paard vond de greppels toch wel heel griezelig, je kan nooit weten wat daarin verstopt zit.... De pony had ook een aparte techniek op de greppel en mijn dochter is uiteraard erfelijk belast met het blundertalent van haar moeder.
Paard vond het heel spannend, die kende nog geen vaste hindernissen, alleen gekleurde balken maar gaandeweg leerde hij hard bij. Hij vond het wel heel erg leuk. Daarom mag ie in Holten nog een keertje op herhaling. Daarna moet ie gewoon de springring weer in want ik heb met hem geen crossambities.

little_birdy

Re: Filmpje boscross Haarle, gewoon lol voor iedereen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:13

haha geweldig filmpje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:14

Wat een geweldig filmpje.. :')
En wat ontzettend leuk dat je zo met je dochtertje kunt rijden!!
Weet je wel hoe bijzonder dat is?

Het mooiste stukje vind ik van 2:12 - 2:14, waarbij jullie beide naar elkaar kijken om te zien of de ander nog heel is. :j

Dapper dochtertje! :))
En dappere moeder natuurlijk..

maaike_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:20

hahah prachtig, die 3e greppel waar de zijkant zo vanaf gereden wordt. lijkt een leuke cross!

Reegle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:21

Echt een leuk filmpje! :))
Ook heel knap dat je dochtertje gewoon blijft zitten ondanks dat de pony weigert :=

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:21

Leuk filmpje, heb er echt van genoten. Moest echt vreselijk lachen. Was erg grappig allemaal. En vooral die greppels , hilarisch. Maar wel mijn complimenten voor jou en je dochter: jullie hebben het wel even gedaan!

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:27

Een leuk filmpje, en het ziet er lekker ontspannen uit misschien juist omdat niets moet behalve plezier hebben. Ik wist trouwens niet dat zulke leuke dingen ook georganiseert worden.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 21:36

Wij moeten beide denk ik nog het hardste lachen van allemaal om dit filmpje hoor. Het was onwijs leuk en zeker een aanrader voor iedereen die alleen of samen met een groepje een lange buitenrit met hindernissen wil maken. Organisatie was top, het weer en de bodem geweldig en het was alleen maar lol en verder helemaal niks moeten. Je bepaalt zelf wat je wel wilt en wat niet en daardoor is het gewoon leuk en totaal niet eng of wat dan ook.

@Reegle: Mijn dochter kan hele rare toeren uithalen in het zadel maar vallen gebeurt niet gauw, daar zorgt de pony ook wel voor want die geeft haar wel een slinger in de goeie richting waardoor ze eigenlijk vrijwel altijd boven blijft. :+ Veel indiaantje spelen zonder zadel helpt ook.

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:59

Wat een leuk filmpje zeg! Knap dat jullie (bijna) alles nog uitzitten haha! En inderdaad echt een fijn idee dat je overal ook gewoon langs kunt.
Is Haarle in Overijssel? Voor mij een beetje ver, maar dit lijkt me echt superleuk om te doen, had er nog nooit van gehoord!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:16

Jullie zijn echt een hilarisch stel :')
Dochterlief kan ook nog de western in geloof ik, pony kan mooie stops maken.
En respect voor hoe je met die drie maffe sprongen achter elkaar in het zadel weet te blijven. :oo

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:18

hee heb je hem geplaatst leuk.

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:38

Hihi die witte ging gewoon dwars door de greppel! Plezier spat van t filmpje af :D

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 00:10

noekje schreef:
Hihi die witte ging gewoon dwars door de greppel! Plezier spat van t filmpje af :D

:D Ja, dat had m'n dochter ook niet verwacht.... Ze lag ergens tussen de oren maar gelukkig lanceerde de pony haar weer richting zadel door het hoofd omhoog te gooien en de greppel weer uit te springen.
@Gypsy; ik ben wel luchtreizen gewend, hij overdrijft soms nogal :=
Krijg je dit effect: http://img841.imageshack.us/img841/4028/mg0391kopie.jpg
Het is gewoon een heerlijke clown :+: Ik moet altijd om hem lachen met z'n olijke kop en gekke streken.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 00:15

GEWELDIG filmpje.. wat ik dus het mooiste vind is dat die kleine op een gegeven moment voorop gaat met al die grote paarden erachteraan..

Echt helemaal gaaf..

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 00:22

DesireeK schreef:
GEWELDIG filmpje.. wat ik dus het mooiste vind is dat die kleine op een gegeven moment voorop gaat met al die grote paarden erachteraan..

Echt helemaal gaaf..

Dat is meerdere keren gebeurt hoor. Bij de waterbak was ik anders niet door het water gekomen. Bij de grote zandput nam ze er ook een heel stel op sleeptouw.
Toppony :+:

Dit is overigens het hele traject, heb alle hindernissen gefilmd tijdens het verkennen...

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 00:40

Haha, ik denk even kijken ben er namelijk ook geweest.
Eerste seconde zie ik mezelf wel weer het paard achter me aan sleuren...

Was echt een mooi parcours, volgende keer doe ik zelf ook mee!
Die greppels hadden heel veel.paarden het moeilijk mee maar erdoor heb ik niemand zien doen!

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 07:27

hahaha, prachtig !!! Lijkt me een hele leuke dag voor jullie geweest te zijn (is dit een goeie zin???) Knap dat jullie paarden de vreemdste bewegingen en sprongen maken en dat jullie dan toch nog blijven zitten, petje af hoor !!
Die kleine op haar pony zn nek, en weer terug in t zadel, ik vind het geweldig om te zien! +:)+

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 07:56

Leuk filmpje!!! Kan net niet goed zien of jullie beide nou een bodyprotector dragen of niet? En misschien volgende keer iets meer op dochterlief letten, zodat die wellicht een hindernis nog een keer kan proberen i.p.v. zo snel mogelijk jou weer moeten zien in te halen ;-)

Neesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 08:26

Ontzettend leuk fimpje, een vermaak voor je oren. Zo grappig en leuk om moeder en dochter samen plezier zien te hebben in de paardensport!

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 11:53

Dochter heeft alles gesprongen wat ze wilde. Die laatste hindernis wilde ze een keertje proberen maar de pony dacht van niet. Toen vond zij het ook wel best. Bodyprotector hadden we beide aan tot ca. 10 meter na de finish. Wat een onding; heb de rest van de dag last van mijn borsten gehad. Om over het zweet nog maar te zwijgen.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 11:54

Maar geen last van wiebelende borsten als het goed is ;-) Vind het zelf ook totaal niet lekker zitten, maarja, je moet wat hé ;-)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:00

Wat een geweldig leuk filmpje en respect voor hoe jullie allebei blijven zitten _/-\o_

Wel griezelig zulke greppels, die heb ik nog niet eerder in een oefencross gezien (gelukkig want ik zou er faliekant naast liggen gok ik zo!!!).

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 18:05

@daffodil; het hoefde niet, het mocht. Dus er omheen rijden was ook gewoon een optie. Dochter had bij het lopen al besloten alleen de eerste te willen proberen. Die was het minst diep en breed. Pony deed alleen creatief waar zij niet helemaal op gerekend had. Ik had op mijn beurt besloten gewoon in een simpel drafje aan te rijden zodat paard veel tijd had om te kijken. Hij keek zo goed dat hij ook gezien had dat je er ook langs kon springen :+

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 18:15

Anne, super leuk filmpje, heerlijk met je dochter samen crossen.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 23:07

Electra63 schreef:
Anne, super leuk filmpje, heerlijk met je dochter samen crossen.

Bedankt, ik hoop dat vechtgenoot volgende week weer een leuk filmpje kan maken in Holten.