Voor mij is paardrijden momenteel dus een leuke ontspanning met weinig druk en moeten zowel naar mij als het paard, mijn of ons niveau en houding zijn niet super maar ik was zelf toch heel tevreden met de foto's.
Het is voor mij ook niet de bedoeling om wedstrijden te rijden of zo, wil als ik ga rijden een leuke tijd beleven en toch het paard op een goede manier aan het lopen hebben.
Probleem waar ik tegen aanliep was vooral de galop, die ging niet zoals het moest, paard viel helemaal uit elkaar en naar mijn gevoel ook uit evenwicht, ze liep scheef en ik was bang dat ze met haar zij tegen de sprongen in de piste ging lopen.
Voor de rest is mijn grootste probleem mijn schrik (ben gewoon echt geen held...) en met verkrampingen: durf me echt enorm opspannen en vastzetten voor niets.
Tips rond mijn al zelf of nog niet zelf opgemerkte problemen zijn zeker welkom!
De foto's... PS: paard is een merrie die ondertussen verkocht is, ik denk 7jaar oud, maar nog niet zo heel veel mee gedaan.
Ik ben heel fair geweest en heb alle foto's genomen dus niet vooraf de goed ogende gefilterd.
Eigen aandachtspunten zijn ontspannen, handen stil houden, hielen uitdrukken, recht zitten en vooruit kijken en waarschijnlijk nog wel een paar

Bedankt voor het kijken en het berichtje!