Gisteren hebben C'est bon en ik onze 2e binnenwedstrijd gehad.
C'est bon is nu 4 jaar en een jaartje onder het zadel. Vorige week hadden we het eerste binnenconcours. Dit was toch wel erg spannend, aangezien we thuis alleen maar buiten rijden.
Vandaag ging het al een stuk beter!

We starten op het moment L1. Ik wil zowieso de selectiewedstrijden nog rijden en daarna overstappen naar het L2.
Er zijn een aantal dingen die me al opvielen uit het filmpje:
- Aanleuning mag constanter blijven.
- Ze mag wat meer op het achterbeen en wat meer aan elkaar komen.
- Ik heb mijn handen soms wat aan de hoge kant en ik vond zelf dat ik soms wat achter in het zadel zit.
Ze was in de proef eigenlijk best fijn te rijden, nog niet helemaal constant, maar dat komt ook nog wat door de spanning. Doordat ze soms niet helemaal loslaat wil ze nog weleens kantelen. Daarbij mag ze ook wat meer gaan dragen. Maar dit zijn allemaal dingen waar we thuis ook druk mee bezig zijn.
We waren uiteindelijk 3e met 195 punten, en daar was ik ook echt tevreden mee! Zeker voor de 2e keer binnen!
Ik heb een aantal stills uit het filmpje. Dus zoek je niet het hele filmpje te kijken heb je toch een beeld van hoe het eruit zag!

Zelf vind ik een filmpje wel een beter beeld geven, foto's zijn maar een moment opname en je krijgt er soms een heel ander beeld bij dan het in het echt is... Maargoed, hier dus de stills ( sorry voor de kwaliteit ) en het filmpje!

Tips en commentaar zijn zeer welkom, mits goed onderbouwd!

Voor meer info: http://www.anneroelofs.come2me.nl