Daar waren we weer! Deze zaterdag (1 oktober) hadden we Friese kampioenschappen in de B.
Zoals je kunt lezen met super gevolg! We hadden het echt niet verwacht! We gingen er echt zo heen van we rijden lekker,
hebben vooral veel lol en we zien het wel..
We waren beide ook heel erg rustig, maar hij werd niet sloom. De eerste proef vond ik dan ook lekker gaan.
Hierbij hadden we 196 en toen was dus het wachten op de andere scores. Ja hoor, ik mocht door naar de middag!
Wat waren we toen al blij! Ik zat bij de top 10 B dressuur paarden van heel Friesland!
De tweede proef ging voor mijn gevoel net ietsie minder. Hij snapte er al weinig van dat hij nog een keer opgezadelt werd maar liep wel weer lekker. Ik vond hem net iets minder aan de hulpen. Blijkbaar vond de jury het wel goed. Want toen ik bij het scorebord kwam, en eigenlijk helemaal nergens op gerekend had bleek ik op dat moment 1e te staan en er waren al 6 geweest! Ik was zoviso 5e geworden! Wow! Alleen de laatste die reed eindigde hoger dan mij. Deze had het ook zeker verdient! Super paard en super proeven! Maar wat was ik trots, kon het echt niet geloven!
Zo zie je maar weer... Niet alle jury's rekenen je erop af als je met een pony tussen de paarden rijd.. Zolang je je proeven maar netjes voor elkaar hebt!
Genoeg gekletst, hier de foto's!
De proefjes:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Prijsuitreiking:
11.

12.

13.

14.

15. En als laatste naast de (letterlijk) grote winnaar!

Een berichtje zou leuk zijn!