Ook door de nieuwe hond, kon ik een weekje niet weg. En moest ik doggy-sitten...
Vandaag, heb ik de hond met m'n neef gedropt, en ben naar Siskatjé gegaan. Haar bandages aan gedaan, en opgezadeld. Want moest immers de dressuurzadel nog uittesten...
Het was natuurlijk te verwachten dat Siska niet 100% oké ging lopen. Als ze een week stil staat, loopt ze weer scheef, is ze weer vast in haar kaak... En begint alles weer van het begin. Maar, ik had verwacht... Een week stil staan = Hevige Siska...
Dus ik had me voorgenomen om geen dressuurzweepje mee te nemen, omdat ik die toch niet nodig zou hebben...
Siska was gewoon weg niet vooruit te slaan... Was het omdat ik niet 100% stabiel zat, en ik me net een beginneling voelde op dat zadel. Ik weet het niet, maar ze reageerde ook niet zo heel goed op m'n been. Stephanice heeft me dan even geholpen, nadien ging het al wat beter. Morgen ga ik toch rijden met een dressuurzweepje...
Ik zit helaas met een grote twijfel, het zit me wat diep de laatste tijd. Het karakter van Siska is met momenten echt niet leuk meer, ze is wisselvallig. Waarvan ik soms denk, ik geef ze wat haver zodat ze wat '' pepper in haar gat heeft '', de volgende dag loopt ze onder me uit en crost ze weg... Tja wie kan daar dan nog aan uit. En haar karakter in omgang, is even verschillend als haar karakter bij het rijden...
Maar goed, volhouden is de boodschap zeker? ^-^
Hier de foto's, sorry voor de '' iets mindere '' kwaliteit, mijn msn deed heel lastig. En 5x herstarten was voldoende, dus heb ik maar geprintscreent omdat ik het beu was. :lol

In rijden, nog een beetje wiebelig in het zadel. :lol

Hup hup, pownie vooruit. Vanachter is de moter!

Nog een beetje vast, wel lekker actief.

Beetje losser...

Beetje oppakken, want ze liep wat diep.

Veruimen, kmoet leren om gewoon recht te blijven zitten. En mijn armen NORMAAL te houden, en haar ook vrij te laten vanvoor.

Aanspringen in galop

Hier moest ik der meer rechtrichten, verder wel redelijk ontspannen.

En een jambette voor een koekje.

En voor degene die het graag willen weten, de haflingerhengst die in het frustratietopc stond. Staat bij ons op stal, zijn naam is Phoenix. Vrij mager, hij was heel vuil. Maar na een goede wasbeurt, zag hij er al wat beter uit. Hij heeft een prachtig karakter, super lief. En vrij rustig! Hij moet nog wat aansterken, en van zodra hij wat sterker is zal hij geruind worden.

En zonder zijn froe :p