Leeftijd: 24 en 7 (for what it's worth)
Niveau: L1 (training L2 en stukjes M1)
Combinatie sinds: Januari 2011
De foto's!
1: instappen met 8jes, buiging vragen om het been en schouder begrenzen

2: stukje wijken voor de kuit in stap

3: drafje, ging niet de hele bak door (is 20x65 ofzo) dus ik rond ze een beetje "voltig" af.

4: ietsjes te diep en neigend richting op de voorhand gaan, dat is in de hoekjes soms nog wat lastig voor Zya

5: Stukje doorzitten zonder beugels om even mezelf recht te "dwingen" zodat ik [***] linksom beter
recht kan richten zonder onbewust scheef te zakken. (zonder beugels voel ik dat beter)

6: Arbeidsgalop rechtsom

7: Arbeidsgalop linksom, beetje spanning in de kaak. Baasje is druk bezig met NIET stuwen en recht
zitten en laat paardje zelf zoeken naar ontspanning. Had voor het mooie nog iets meer omhoog mogen
springen maar dat komt wel als ze sterker wordt van achteruit.

8: stukje oprichten van achteruit naar voren door de "hoek" zodat ze niet van voren kan duikelen,
deze vind ik zelf heel mooi

9: stukje schouderbinnenwaarts rechtsom

10: even halthouden en Zya kijkt mooi voor de foto (hoorde iets)

11:
jammer van mijn tenen, denk dat ik iets te graag op mn kont wou zitten voor de foto 

11: Pasje wijken in draf

12: stukje voorwaarts galloperen, deed ze heel braaf maar vond ze zelf niet zo nodig

13: En een foto van haar prachtige lieve hoofdje

Ik krijg er nog meer maar die komen later pas, veel foto's zijn van rechtsom omdat de zon op
die kant het mooiste stond. We trainen op beiden kanten evenveel en hetzelfde

De foto's zijn overigens gemaakt door bokker xDramaQueen en hebben copyright dus ik wens
ze niet ergens anders te zien

Bedankt voor het kijken! Rijtechnisch commentaar en tips altijd welkom
Berichtje zou leuk zijn
(die normaal noooooit roze draagt
Ze wordt nu ook lekker rond in haar lijfje, krijgt de juiste spiertjes en gaat inderdaad veel

)
dus zit er straks zo'n 75 minuten op.. maar ga veel stappen
)