Het is tijd voor Richy's eerste topic terug! Het heeft even geduurd maar we komen er stillaan terug aan hoor!

Richy is nu al een tijdje aan het werk terug, heel lucht begonnen, en zo iets meer en iets meer, met constant toezicht op de stand van zaken door mijn veearts.
En toen ik hoorde dat ie klaar was om naar huis te gaan, was ik natuurlijk euforisch! Ik ben hem datzelfde weekend zelfs nog naar huis gaan brengen
Ondertussen mogen we al beetje rijden, nog niet denderend veel maar alles is goed voor mij, het is zalig om terug op em te zitten
Tis zo'n zalig beest he 
Richy heeft (voor de mensen die het niet weten) in een revalidatiecentrum gestaan, omdat hij een peesblessure heeft. Hij kon daar zwemmen en ging hij op de loopband en ijstherapieen en ultrasone enzoverder. Hij werd daar met de beste zorgen beter gemaakt
Wat het genezingsproces toch net iets versneld heeft. Wat niet wil zeggen dat we het niet rustig aan moeten doen
Binnen een tweetal weken komt de veearts opnieuw een echo nemen, we houden het goed in de gaten hoe hij evalueert 
Hier is een link naar een filmpje waar je te zien krijgt wanneer hij aan de zwemtraining bezig is

http://www.youtube.com/watch?v=Mw1N9OZexGI
Maargoed, Richy is dus een 4 jarige Riccio x Lauries Crusador xx die ik sinds januari heb gekocht. Jammer genoeg viel hij mank twee dagen voor onze eerste nationale wedstrijd jonge paarden.
Het is een schatje in omgang, en het is een schatje onder het zadel, wat wenst en mens nog meer
Hij is wel telkens onder verdoving omdat hij dus echt niét braaf is en hij mag absoluut geen gekke dingen doen, daarom verdoof ik hem om te rijden 

Dit was nu niet echt de bedoeling om te doen, maar door die verdoving was hij natuurlijk niet altijd even vooruit, en toen ik hem een goeie tik gaf kwam er dit uit de bus, wou het toch even tonen, vind em zo geweldig

Nou dit was het dan! Hopelijk zijn jullie even blij hem terug aan het werk te zien net als ik