Maar goed, net zoals meerdere mensen hier op bokt zijn we afgelopen week naar Ermelo geweest. Het was een top week!

Valentino en ik kennen elkaar nu een ruim jaar en het is echt een schat van een paard. Op dit moment rijden we L1 met 8 wp, maar eigenlijk nog lang niet met de L2 bezig, wil eerst nog de wedstrijdspanning en alle andere spanning wat meer onder controle hebben.
Maandagochtend hadden we eerst een half uurtje les van M. den Besten. Ging echt niet, paard liep alleen maar met z'n kop in de lucht en vond de hoeken erg spannend, want het was toch wel erg spannend zo'n nieuw terrein.
Maandagmiddag hadden we een uurtje les. Weet niet meer van wie, maar het ging ook niet zo fijn. Ze vond me alleen maar chaotisch, maar ipv mij daarmee te helpen ging ze gewoon weer verder met de andere.

Dinsdagochtend hadden we weer een uur dressuurles. Ging al een stuk beter en ook weer goede tips voor het wijken gehad.

Dinsdagmiddag was het tijd voor springles van R. Koopman. We mochten in de hoofdring, omdat ze anders te weinig bakken hadden, omdat ook SGW Ermelo bezig was. Stond een super leuk parcours wat ook door de SGW mensen gesprongen zou gaan worden. Toen we de bak in kwamen was het wel een beetje spannend, de tribune werd afgebroken, mensen die parcours aan het lopen waren, muziek en toch ook wat toeschouwers. Maar eigenlijk was hij al vrij snel weer bij mij en hebben we echt heerlijk gesprongen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D44QCRKS.jpg
Woensdagochtend les van J. van der Veen. Zij gaf zo fijn les! Heel veel geleerd en Val ging ook erg fijn

Woensdagmiddag was het tijd voor crossles van Marieke ten Elsen. Rustig begonnen over de wal en de piano, wat kleine boomstammen en de waterbak. Naja dat wouden we, maar mijn paard vertikte er gewoon in te gaan. Van alles geprobeerd, zelfs verschillende waterbakken, maar hij ging er gewoon echt niet in.

Donderdagochtend was het tijd voor een dressuurlesje van Jesse Teune. Vond hem niet fijn lesgeven

Donderdagmiddag mochten we weer crossen. We hadden geruild met Carolien, omdat die niet mocht crossen en de buitenrit maakte mij toch niet zoveel uit. Deze les ging helemaal top, eerst weer lekker losspringen op de wal en de lagere boomstammen. Daarna mochten we ook wat hogere hindernissen doen. Eentje van hout met van die stro pluimen aan de zijkant, die Val eerder deze week erg spannend vond bij het uitstappen en nu ging hij er gewoon overheen

Helaas geen foto's van deze dag.
Vrijdagochtend nog een dressuurproefje rijden bij Judith, want crossen of springen vond ik een beetje te veel voor m'n paard. Het ging zooo slecht! Het lukte gewoon niet, maar Judith heeft me echt heel goed geholpen en daardoor toch nog een hele hoop geleerd, denk toch dat die leerzaamste les was

Dit was het dan weer, volgend jaar weer!