Aanstaande zaterdag gaan C'est bon en ik een poging wagen op de Brabantse kampioenschappen in de klasse L1!
Ik had echt nergens verwacht dat ik door zou zijn. Dit was ons eerste wedstrijd seizoen... De eerste wedstrijden zelfs laatste gestaan
Maargoed, dat mag de pret niet drukken! We zijn veel vooruit gegaan in de loop van de zomer ( nouja, zomer??
) en ook de resultaten zijn veel constanter. Vorige week heb ik helaas niet heel veel kunnen rijden doordat ze wat ziekjes was. Gelukkig is ze weer helemaal zichzelf en zijn we weer fijn aan het rijden.Ik heb deze week vooral gewerkt aan de losgelatenheid. Ik vond dat ze bij het in de hand stellen wat strak werd, vooral ook in de rechterbuiging.
Deze filmpjes zijn van gisteren. Eerst fijn losgewerkt, pakte ze erg fijn op.
Bij het in de hand stellen ging het ook vrij goed. Het wijken, in het begin van het 2e filmpje is helaas niet heel goed te zien. Maar dat is een aandachts punt. Ze word dan snel wat strak en loperig. Ik heb haar in het 2e filmpje nog niet constant in de houding die ik in de proef wil hebben, dit omdat ik het nu even belangrijker vond dat ze fijn losliet. 
Voor degenen die nog tips of opmerkingen hebben, heel graag!!!
C'est bon is trouwens 4 jaar en een nakomeling van Dayano x Alasca. 
Losrijden
In de hand stellen
Groetjes Anne!!!
Het ziet er super vriendelijk en ontspannen uit... Hier krijg je een leuk paard aan!