Uriah wilde graag dat ze ontspannen en bitloos beleerd werdt, ik heb de eerste keer enkel aan de grond gewerkt, de tweede keer gelongeerd en erop gezeten in stap en draf

De derde keer ook gelongeerd eerst, daarna erop tevens wat gedraafd en gewerkt aan het sturen natuurlijk, wat ze snel oppakte! Ook lekker op de hoefslag stappen behoort tot de "training"

De vierde keer enkel 1 rondje longe gedaan zodat ze haar krachten kon sparen voor wat meer voorwaarts oefenen onder het zadel, ook dat verliep weer super!
De vijfde keer dat ik bij haar was heb ik gewoon fijn gereden, een ook een galopje gedaan, een aantal fikse bokken daargelaten was Nadeemah weer perfect! Ze stuurde super, maakt mooi lange rechte lijnen door de bak en ik vond wel dat baasje Uriah erop kon

Daar stapte en draafde ze ook lekker ontspannen mee weg

Vandaag was de vijfde keer dat ik haar reed en gezien ik waarschijnlijk nog maar 1 keer kan voordat ik naar de VS vertrek, dacht ik, laat ik een beginnetje maken met wat nageven

Wat een natuurtalent die Nadeemah!

Galop ging deze keer ook super! Twee rondjes en geen gebok

Nog wat draven

Al met al een heerlijk paardje om in te rijden, ik hoop heel erg dat Uriah en Nadeemah nog onwijs veel rij-plezier zullen hebben samen!