Gister ben ik weer eens met Troy op buitenrit geweest bij de Herperduin.
We hebben niet super lang gereden aangezien we niet al te vroeg van huis weg zijn gegaan, en het weer zat eerst ook niet echt mee.Troy was erg braaf en vond het water echt fantastisch. Toch is hij één keer er tussen uit geknepen omdat er iets in het water lag en dat zijn been raakte waardoor hij schrok. Daarna bleef hij heel erg gespannen en sprong af en toe weg waardoor die weer van zich zelf schrok.. Dat probeer ik er wel uit te krijgen, maar alles wat achter hem gebeurd is eng.
Even afgestapt en een klein stukje aan de hand gelopen. Toen ik weer opstapte was er niks aan de hand en hebben we gewoon verder kunnen rijden. 
Troy is een 4 jarige Mérens ruin. Momenteel rijden we voornamelijk dressuur en pikken we af en toe een wedstrijdje mee. Het rijden ging eerst wat minder omdat hij zichzelf nogal sterk kan maken en ik dan totaal niet met mijn been er aan kan komen. We rijden nu met een thiedeman teugel om hem wat meer bij mij te kunnen houden zodat hij leert dat druk van het been niet eng is. Als ik wat meer controle heb gaat de thiedeman er mooi weer vanaf.

1. We beginnen met pootje baden

2.

3. En meneer ziet wat interessants

4. Duikbootje spelen

5.

6. Naar de spannende plantjes

7. En de dikke kont laten zien!

8.

9.

Reactie zou leuk zijn!