ik ga hier wat foto's plaatsen waar die op zijn minst perfect loopt, hier was ie nog maar 2 maanden onder het zadel en had toen al wat verkeerde dingen geleerd, totdat ik heb door de eigenaar aangewezen kreeg, dus ben hem drastisch anders gaan rijden, op de foto's zie je erg dat ie in de knik loopt en zelf met zijn hoofd al in de krul gaat lopen, alles lief en aardig maar ik heb liever dat hij lang en laag loopt zodat hij meer ruimte heeft om zijn lichaam er onder te zetten.
maar toch zet ik er wat foto's op zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel, en ook mijn zadel is te klein, ik weet het i'm sorry maar het is en blijft een manege hier gelieve geen commentaar op.
ook schuurt hij een beetje, maar heeft geen ecxeem!, staat inmiddels al in andere stal
verbeterpunten
- mijn handen, niet te streng met de binnenhand!
- mijn voeten
- lang en laag rijden (is op dit moment al drastisch verbeterd zal vanmiddag foto's maken)
- niet naar voren hangen
nou hier zijn de foto'tjes
nou dit is alex, heeft op de foto wel een beetje een weke rug

knap koppie, ben nogal streng met mijn binnenhand want wou hem naar de camera laten kijken

eerste paar stapjes op alex, mijn handen zijn hier idd plat:P

en weer ben ik piano aan het spelen

dit is al iets beter, gaf net een ophouding

andere kant, wou net aandrijven trok mijn benen vreselijk op en mijn hakken moet ik uitdrukken(daarom kijkt ie zo boos)

drafje

hier loopt ie vreselijk op de voorhand, kwam door eigen domme fout!

en zijn nieuwe rijsetje sinds vorige week

knap koppie