Als eerste sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's, zijn met mijn mobiel gemaakt aangezien de camera het weigerde te doen

In maart dit jaar hebben Sally en ik nog shows gereden voor ons showproject waarna een slechte periode voor Sally begon... Ze heeft meerdere blessures gehad waardoor ze van april tot en met eind juni vrijwel niks gedaan heeft en veel op rust heeft gestaan. Eind juni is Sally geopereerd aan een tumor op haar lip waarbij een behoorlijk stuk lip verwijderd is. Hierdoor is het niet meer mogelijk om met bit te rijden aangezien hierbij teveel druk op de onderkaak komt te staan.
Dus wat doe je dan? Bitloos!
3 weken geleden ben ik weer begonnen met haar rustig opbouwen na haar blessures en operatie, tuurlijk gaat het allemaal nog niet perfect maar ze heeft ook een behoorlijke poos stilgestaan.
Werken puur aan wat basis dingen als rechtrichten en scherp aan de hulpen zijn. Bouwen alles langzaam weer op en als ze goed blijft lopen dan wil ik met haar bitloos gaan starten

Ze moet nog veel meer op de achterhand en nog wat losser maar dat komt allemaal vanzelf wel weer.
Nou dan nu de paar foto's , het waaide heel erg hard dus mevrouw was behoorlijk drammerig maar er zitten toch wel een paar leuke plaatjes bij