Sinds januari zijn wij een combi en we hebben al veel overwonnen.
Momenteel zitten wij +/- op L1/L2 niveau.
Nog niet alles gaat vlekkeloos.. maar wou toch wat plaatjes met jullie delen.
Omdat ik zelf even kritiek ga leveren heb ik het topic maar in RIJ-ITP geplaatst
maar uiteraard is Commentaar/Kritiek ook gewoon prima hoor. Kunnen we alleen
van leren.
Ik wou graag wat leuke kiekjes in ons Anky setje en dan lekker buiten.. alleen stonden
alle attributen van de wedstrijd zondag er nog (behalve de bloemetjes) maar die waren
toch ERG spannend.
Vandaag hebben we voor het eerst een paar keer op het juryhokje af gereden!
Door de spanning waren over het algemeen mijn teugels te lang.. (en dus mijn ellebogen
en handen niet op de juiste plek
en [***] kiepte soms op de voorhand omdat ikzat te sukkelen vandaag
Daarbij kwam [***] vandaag op stukken wat teveel achterde loodlijn.. we hebben onze dagen... soms gaat het superfijn en soms wat minder lekker..
Het is niet anders. Wie vooruit wil gaan moet een stap terug kunnen zetten

Vooralsnog... foto's!!
1 Beauty:

2 Slangevolte boog 1 inzetten, Zya vond het raar dat ze halverwege de bak ineens af moest wenden..
ze gaf een rukje en ik kukelde voorover, nam stoelzit aan en gaf haar kans om op de voorhand te gaan

3 doorzitten en op goede been lichtrijden gaat nog weleens mis.. [***] twijfelt of ik wil gaan galloperen
en wil dan altijd een tandje harder draven en komt tegen de hand waardoor ik uit balans raak.

4 Zelfde verhaal alleen kantelt ze hier ook iets haar hoofd, nu doen we de slangevoltes vaak overslaan
en gaan we liever 8jes draven... maar dit is toch wel echt iets waar we mee aan het werk moeten..
nu stelt ze wel netjes om enzo.. en ze buigt mooi.. maar daar maakt moeders geen foto van natuurlijk

5 afwenden, stapje vooruit en daarna 10m wijken (hoeft in proef pas 5m)

6 A-X-A grote volte

7 H-B-F van hand veranderen in middenstap

8 X volte 15m links

9 Teugels moeten een stuk korter en mijn handen meer naar voren.. en ik zelf moet naar voren
blijven kijken. Nu is het net of ik haar in de krul trek terwijl ik amper spanning heb.

10 Best aardig.. maar nog moeten mn teugels korter.. Hier kunnen jullie trouwens goed zien dat ik mn
meisje niet strak aansnoer. Kauwen is geen enkel probleem

11 Geen idee wat ik hier deed.. beeld is erg mooi ruim maar ze is wel aardig kort in de hals lijkt..

12 Drafje

13 Volgens mij was ik hier van plan een volte in te zetten.. heb mn buitenarm een beetje gek.. steek
alleen die elleboog af.. Ik denk omdat ik mn schouder wou draaien in de boog van de volte ofzo.. en
dat ik een beetje te fanatiek was

14 Niet perfect vierkant.. maar dit is de eerste keer dat ze over de A-C lijn moest.. en halthouden... en
met zo'n gek wit hokkie verderop! Ik reed de overgang niet netjes en daarom ging ze wijder staan
(voorhand stopte eerst)

15 Extra lang geduld bewaren en halt blijven houden... braaf paard

Bedankt voor het kijken!!!
fotografe is mn moeder en die heeft geeen idee hoe ze de instellingen moet veranderen

(al is het wel weer een klassieke