soleil en winoa voor het eerst springen...zeer schattig !!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eilinora

soleil en winoa voor het eerst springen...zeer schattig !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 20:19

vorige keer dit topic gehad met de vooruitgang van winoa en soleil...

[RIJ-ITP] vooruitgang van winoa en soleil (8 jaar en 7 jaar) B + 1....

vandaag mocht soleil voor het eerst gaan springen met winoa,daar hadden ze beiden heel veel zin in.

normaal gesproken krijgt niemand winoa over een hindernis heen,die pony vertikte het altijd om te springen.
ik heb er zelf meerdere keren naast gelegen dus zonder succes.
maar ondertussen is het duidelijk dat winoa echt dol is op soleil want voor soleil doet ze echt alles!

zo dus ook gewoon zonder weigering springen!!

het zijn meerdere filmpjes,eerst van balkjes draven en daarna van de sprong.
van het 2de linkje het laatste filmpje valt soleil van winoa af na de sprong,winoa stond meteen stil en nadat we alle zand van soleil hebben afgeveegd is soleil er gewoon weer opgestapt en heeft toen nog 2 sprongetjes gemaakt!

dat verdiende wel een applausje hoor *\o/* *\o/*

hier waren ze balkjes aan het draven om winoa wat aan de hindernis te laten wennen

en hier de sprongetjes..

na afloop heeft de moeder van soleil ook nog wat gesprongen met winoa,sprong een gaatje hoger gezet en ook toen ging winoa er ineens overheen!
volgens mij is mijn pony over haar afschuw van springen heen,ze werd steeds enthousiaster

overigens wil ik erbij zeggen dat er niks rijtechnisch gevraagd word,soleil en winoa hebben 2 x per week les waar alle mindere dingen behandeld worden.
ook is het een eigen keus dat de moeder van soleil op winoa rijd zo nu en dan en haar eigen keus dat ze zonder cap rijd.

verder hoop ik dat jullie net zo genieten van dit stel als wij doen,eindelijk toch na vele amazones de juiste gevonden! :D :D :D

suus_pepper

Re: soleil en winoa voor het eerst springen...zeer schattig !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:22

Wat een schattige combi! Voor de eerste keer doen ze het best goed :j
Over de moeder wil je niks horen... Maar ik vind het wel een beetje jammer dat ze haar dochter het slechte voorbeeld geeft.

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:24

Ach, wat leuk dat die twee zo goed met elkaar kunnen opschieten :+: Supercombi hoor :j
Had Soleil zich niet bezeerd? :(:)

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 20:27

nee was vooral schrik,en toen dat over was ging ze er weer meteen op en sprong ze nog 2 x

@suus_pepper; meisje weet dat er altijd met cap gereden word,ze mag er niet op zonder cap.
ze maakte zelfs zelf een opmerking naar der moeder dat die een cap moest dragen.
maar ze beseft dat de cap voor haar veiligheid is en uit zichzelf gaat ze er nooit zonder cap op

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:31

inowa schreef:
nee was vooral schrik,en toen dat over was ging ze er weer meteen op en sprong ze nog 2 x

Oh, gelukkig maar!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:36

Jammer dat de kwaliteit van de filmpjes zo slecht is.
Wel leuk om te zien hoe dat meisje springt met de pony.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 20:37

ze vind het wel erg leuk haha,ze wil nu zeker vaker gaan springen en ze was zo trots op haarzelf!

@gohya; ja dat is erg jammer maar van een telefoon hoef je niet veel te verwachten.

er komen heus wel meerdere keren springen die ook vastgelegd worden op foto en film

soleil03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:03

Hier een berichtje van de moeder:
ik ben zeer trots op mijn dochter dat ze dat al kan en ik denk dat ik dat toen nog niet kon.
En wat betreft t slechte voorbeeld: ach vroeger deden we niet anders, en mijn dochter weet dat ze niet zonder cap mag rijden, ook al doe ik dat af en toe wel.
Maar daar ging t hier niet om, ben gewoon heel heel erg trots op soleil en winoa: een super combi!!!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:09

Oh wat leuk zeg! Inderdaad jammer van de kwaliteit maar ach, je ziet een grijze vlek over een hindernisje hupsen :D

Klinkt en ziet eruit als een heel leuke combi in elk geval :j

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 21:45

soleil03 schreef:
Hier een berichtje van de moeder:
ik ben zeer trots op mijn dochter dat ze dat al kan en ik denk dat ik dat toen nog niet kon.
En wat betreft t slechte voorbeeld: ach vroeger deden we niet anders, en mijn dochter weet dat ze niet zonder cap mag rijden, ook al doe ik dat af en toe wel.
Maar daar ging t hier niet om, ben gewoon heel heel erg trots op soleil en winoa: een super combi!!!

Je dochter heeft een prachtige naam! dat wil ik ook even zeggen.
Ze is echt een zonnetje!

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:19

Het ziet er weer erg leuk uit ,ken het :D
Idd jammer van de slechte kwaliteit en bibberende hand......

Maar Inowa 1 tip laat haar niet hoger springen en een stijltje is véél gemakkelijker als een kruisje zowel voor je pony als voor Soleil.
En ik spreek uit ervaring!
Het moet leuk zijn en blijven,als Soleil wat meer balance heeft kun je verder gaan met je springen
dan krijg je zoiets
Afbeeldingonze Naomi ook (nog) 8jaar ;)