Bardolino heb ik nu sinds vorig jaar april in mijn bezit, we zijn ondertussen echt een combinatie aan het worden en ik ben helemaal gek op hem!
Hij is eind juni 5 geworden en daarom mag hij nog lekker veel op de wei spelen! Trainen doen we 4x in de week en dat gaat nu ( na zijn groeispurt) echt heel fijn!Hij werd altijd vrij straks in de nek/kaak, dat is nu ook een stuk beter.
Vandaag was het weer zover, mijn lieve puber mocht weer eens mee op wedstrijd!
Ik had hiervoor thuis 1 keer L2 gestart, met 3 winstpunten en prijs. Mijn doel is om in deze klasse puur ervaring op te doen, ik ben nog geen jaar met hem aan het starten en hij gaat als een speer!
Daarom ga ik hem lekker veel meenemen naar vreemd terrein, hij moet daar nog lekker het vertrouwen en de rust krijgen, dan gaan de proeven vanzelf nog fijner!

Toch gaat het steeds beter! Na ruim 2 maanden niet mee te zijn geweest gingen we vandaag op wedstrijd waar juryhokjes staan, en jaa!! die eten je op volgens Bart
Ondanks dat hij het altijd enorm eng vind, bleef hij vandaag toch fijn lopen! Weliswaar met spanning, maar hij bleef gaan 
Op concour moet hij nog scherper en beter aan de hulpen en iets meer op mij letten, maar dat komt wel, hij is nog jong en hij doet in ieder geval super zijn best!
Ik ben trots!

Ik was 2e met 186 en de 2e proef had ik 180-2( hij was echt op!) In de eerste proef hadden we nog op ons protocol staan dat de jury ons een fijne combinatie vond en dat we nog wat moesten werken aan zijn balans
.1. Losrijden, hij was hier echt al relaxed!

2. Los galoperen

3. Smile, we hebben er zin in!

4.

5.

6.

7. Blij met dit plaatje!

8.

9. volte 15m in galop, komt wat diep

10.

11. Pff, ik had het heet

12. Halsstrekken, nu zelf nog blijven zitten!

13. Middenstap

14. Halthouden voor het achterwaarts

15.