Vandaag had ik weer een wedstrijd met Minou. Een 4 jarige merrie van 1.47 m. Ze is vorige week terug gekomen van de hengst, waar ze 2,5 week heeft gestaan. En dus hebben we deze week niet zoveel gereden omdat haar conditie wat achteruit was gegaan. We hadden deze wedstrijd al best lang ingeplanned staan, dus we zijn maar gewoon gegaan. Het is immers toch alleen maar voor de ervaring. Ik vond dat ze ondanks alle nieuwe indrukken toch best lekker liep. Aangezien ze heel moeilijk te rijden is ( lees: hoofd de lucht in zodat ze alles kan zien, rug wegdrukken, overal onderuit rennen, gewoon erg nieuwsgierig etc). Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik vond eerlijk gezegd dat er best streng gejureerd was. Ik had 156 punten bij me 1e proef en 175 punten bij me 2e proef. En dat terwijl voor mijn gevoel de 2e proef veel slechter ging.

Eigen commentaar:
-benen veeeeeel stiller.
-benen niet afsteken.
-handen meer dragen.
-pony meer aan me been.
-voor me kijken!
Eerst wat foto's:
1.

2.

3.

4.

Filmpje van de 1e proef:
En ten slotte een lekkere beloning bij de trailer:

Ik ben HEEL benieuwd wat jullie ervan vinden. Blijf alsjeblieft wel vriendelijk! Bedankt alvast!

.

En me 2e proef vond ik het commentaar wel kloppen, ik wist ook precies wat er fout ging en dit stond ook op mijn protocol.