We zijn alweer een tijdje aan de slag met ons nieuwe leenzadel. Als het meezit komt ons eigen zadel over een week of 3. Ik zit hier zelf niet lekker in, kan geen 2 dagen achter elkaar rijden, ivm enorme pijn in mijn bekken/heupen. Na mijn laatste topic: [RT-HAW] [Film]Zilverado, RhodiumXAmethist, rustig opbouwen zijn we hard aan de slag gegaan met meteen op lengte kunnen beginnen. Blijft een lastig punt, we lopen er nu vooral tegenaan dat hij of mooi op lengte en met zijn neusje op de loodlijn loopt, maar dat de tempocontrole nog wat te wensen overlaat of dat hij netjes onder me blijft, maar het ten koste gaat van de lengte. Dan knikt hij ook in. Ik denk dat hij nog een hoop kracht mist, dus zijn we aan het afwisselen, om toch die pasjes uit te kunnen breiden dat hij onder me blijft met lengte.
In het vorige topic liepen we ook tegen de galop aan. Ik doe nu eerst een aantal rondes galoperen met lange teugel en pas na een stuk draf pak ik hem meer op. Nu blijft hij volgens mij beter galoperen.
Verwacht alstublieft nog steeds geen spectacel. Hij moet nog een hoop kracht terug krijgen en ik kan niet lekker zitten nu. Zou graag mijn benen stiller willen, linkerhand rechtop en constant contact houden.