Zo ben je in je eentje in de bak en zo zit er iemand op een krukje foto's te nemen
Graag wil ik jullie voorstellen aan Young Gun, een 6 jarige draver die sinds vorig jaar onder het zadel is. We hebben wat opstartproblemen gehad, maar sinds enige tijd mag ik niet klagen.... Gun vindt het erg leuk om met iedereen te kletsen en heeft daarom ook wat moeite om zijn aandacht bij mij te houden, maar er zijn wat leuke plaatjes uitgekomen.
Met zeer grote dank aan Daandriaan@Bokt
He.. daar staat iemand met een camera
En toen vond Gun het tijd om met de fotografe te kletsen
En na al deze zware arbeid mocht hij weer lekker uitrusten op de wei bij zijn grote vriendinnetje Merrie
En toen vond Gun het genoeg en smeerde 'm met zijn vriendin
voor een draver vind ik haar echt heel mooi lopen (of ik heb gwn heel slechte ervaring met dravers:P)
Lizzzzz
Geplaatst: 21-06-11 20:57
Hee stond jij niet in de bit??
Anonimo12
Geplaatst: 21-06-11 20:58
Ik ben niet zo heel erg van de dravers, maar deze doet mijn hartje sneller kloppen! Wat een ongelooflijk mooie vacht en dat hoofdje! Die laatste foto zou ik wel boven mijn bed willen hangen. Het rijden ziet er goed uit; ik mis alleen wel een beetje de foto's dat hij wat meer over de rug wordt gereden maar dat zal ongetwijfeld wel gebeuren. Geniet van deze prachtman!
dank je... Het is toch echt een draver, ondanks zijn KWPN dekje Laat ze het bij mij op stal maar niet lezen dat ie "lekker vol" is, daar moet ik elke keer al aanhoren dat ie te dik is (ik noem dat gewoon rondgeribt )
daandriaan
Geplaatst: 21-06-11 21:19
valine schreef:
dank je... Het is toch echt een draver, ondanks zijn KWPN dekje Laat ze het bij mij op stal maar niet lezen dat ie "lekker vol" is, daar moet ik elke keer al aanhoren dat ie te dik is (ik noem dat gewoon rondgeribt )