Ik had maandag een dressuurwedstrijd en ik vond de foto's zo mooi dat ik het toch wel een topic waard vond!
Voor degene die ons niet kennen:
Jamai is een 8 jarige New forest ruin.
Hij is 1,53 (iets te groot voor New Forest)
Vader: Hoppenhof's Erwin
Moeder: Bullenkamp's Luna
We hebben op dit moment 8 wedstrijden gereden in het M1 en al 11 winspunten dus gaan binnekort over naar de M2.
Maar over de wedstrijd zelf. Jamai was erg druk en gespannen omdat we ook ons paard meehadden genomen omdat het ook dressuren voor de paarden was. Dus Jamai de hele tijd hinniken en zichzelf groot maken, maar toch geprobeert lekker te laten lopen. Met losrijden ging het uiteindelijk toch wel ontzettend lekker alleen toen moesten we weer naar de wedstrijd ring. Die lag maar 4 meter van de springring af en daar waren vlaggen aan het bewegen dus dat was al en feest. Toch nog wel netjes langs gekregen en kon wel lekker rijden verder. Wat wel vervelend was, was het omroepen van het springen me moeder kwam er eigenlijk niet bovenuit met voorlezen. Gelukkig weet ik de proeven redelijk goed uit me hoofd dus dat is ook goed gekomen. De tweede proef was net weer wat gespannender dus was ik zelf iets minder enthousiast over.
De punten waren als volgt 186 (was 4e en er waren 3 prijzen) en de 181 en een 2e prijs. Dus wel erg mooi resultaat en was ook erg blij dat de punten wel klopten met de proeven!
De foto's zijn gemaakt door Dominique (DmNqUe @bokt!) Ontzettend bedankt voor deze mooie foto's!
Eerst wil ik even een foto laten zien van een van de eerste buiten wedstrijden van mij en jamai ongeveer 5 jaar geleden

Nu een aantal foto's van de wedstrijd in Druten!
losrijden:

Nu in de proefjes!

Iets wat lang in de galop, maar dat kan gebeuren!

Wat een mooi beenwerk in middendraf!

Ben zo trots op mijn topper!!
Voor diegene die het opvallen, maar ik zit iets te hol met me rug! Dat weet ik, maar dat heeft eigenlijk een reden. Me bekken werken elkaar een beetje tegen waardoor ik niet zo goed me bekken kan kantelen tijdens het rijden. Het is daarom ook erg moeilijk om niet hol te zitten. Maar het gaat wel stukje bij beetje beter!
Commetaar & tips zijn altijd welkom maar houdt het een beetje lief! We rijden pas 3 maanden M1