Het eerste onderwerp is mijn dochtertje Lisanne met haar pony Goliath. Lisanne is 2 jaar en stapel op haar poown. Af en toe mag ze even een paar rondjes rijden en vandaag voor het eerst zonder dat iemand haar vast hield! (ik hou de pony wel vast uiteraard, maar ze zit zelf los nu

Eerst moet Goliath natuurlijk uitgebreid gepoetst worden. Lisanne is ook niet zomaar tevreden, nee hij moet helemaal brandschoon

Ik geniet!! mooi koppie hea?

kusje!!

cap vastmaken (net echt haha)

beugeltjes passen al bijna (met 3 slagen er in

"Owiaath we moeten die kant op!! wijs wijs!!"

natuurtalentje

baasje heb je wat lekkers in je zak? (vraagt Goliath)

DEEL 2:
Het tweede deel van dit topic gaat over Fonia. Mijn eerste paardje, die ik al bijna 20 jaar heb! Ze is inmiddels 24 en al jaren gepensioneerd door een chronische kreupelheid helaas. Omdat ik bijna geen digitale foto's heb van haar (toen wij nog reden hadden we nog geen digitale camera) wou ik dolgraag nog éénmaal wat foto's van haar maken met zadel en alles er op en er aan, zodat ik haar sowieso altijd daarin terug kan zien, want je weet maar nooit, ze is al zo flink op leeftijd

Dus voor deze gelegenheid na 10 jaar pensioen nog éénmaal opgezadeld en ze was enerzijds wel verbaasd natuurlijk, maar wauw wat een trots kwam er opeens in haar naar boven. Ik zag haar de blik in haar ogen veranderen en voelde dat ze het geweldig vond, ondanks dat het echt puur standfotootjes zouden worden, want ze is gewoon echt niet meer te berijden. Daarom heeft zij hier een plek verdiend, en ik ben echt superblij met de foto's

stand (is wel zichtbaar dat ze zich ontlast)

stand met mij er op. Geweldig dier toch.. na 10 jaar zomaar opstappen zonder 1 pas verkeerd te zetten!

heel klein stukje voorzichtig stappen (wou ze zelf)

grijs wordend mooi hoofd:

het is weer mooi geweest, lieve omaatje:

alvast bedankt voor de reacties !