Vandaag heb ik met Chelsea (4 jaar) meegedaan aan een onderlinge wedstrijd. Mensen die eerdere topics van ons hebben gelezen, kunnen weten dat ik hier als ik berg tegen op heb gezien. Ik ben zelf niet zo'n held en Chelsea ook niet, haha! Maar jeetje, wat was ze braaf zeg!!!!!
Ik heb hier van wat korte filmpjes. De proef zelf ging niet zo denderend. Ze keek steeds naar buiten en ik kon dat erg moeilijk corrigeren. Zelf was ik ook erg 'braaf' aan het rijden en deed ik niet zo veel... Ik was, denk ik te perplex, omdat ze zo braaf was, dat ik vergat te rijden, haha!
Daarom heb ik de filmpje bij [RIJ-ITP] gezet, want ik weet zelf dondersgoed waar ik aan moet werken. Maar wil dit moment toch met jullie delen, want ik ben wel erg trots op Chelsea!!!!

Inrijden:
De enge ring ingaan

Even de ring verkennen (ik hou hier af en toe bewust mijn binnenhand wat omhoog, anders kreeg ik haar niet door die enge hoeken heen):
Tijdens de proef:
Uiteraard mogen jullie commentaar geven, maar zie zelf vanaf de filmpjes weer genoeg leerpunten om thuis lekker mee aan de slag te gaan. Ik ben al erg blij met dit resultaat, want had echt gedacht dat ik de ring niet eens rond zou komen