Caspian was vandaag behoorlijk aan het etteren. Er stond een stalgenootje (en later zelfs 2) bij de bakrand, die was foto's aan het maken, en hij wilde constant buurten... Met als gevolg dat als ik aandraafde dat hij keihard naar de overkant wilde rennen, en rende ook door mijn been heen. Toen hebben stalgenootje 1 en ik stalgenootje 2 er even bij gehaald, zij heeft net haar ORUN diploma gehaald, en die kon me helpen, heb uiteindelijk een aantal rondjes netjes over de hoefslag kunnen draven, dus heb het wel goed af kunnen sluiten.
Op deze foto's kan je wel heel goed zien dat hij flink aan het etteren was

Caspian is een Fjordenruin van net 5. We hebben niet echt een niveau, maar we kunnen stappen met stuur en draven met een klein beetje stuur.

Maar daar gaan we heel hard aan werken, want binnenkort hebben we onze eerste les.

Oh en mijn houding ben ik me erg bewust van, leg mijn been snel te ver naar achteren, val naar voren met mijn bovenlichaam en heb veel last van pianohandjes en kapstokteentjes

Nou, heel verhaal, maar waar het natuurlijk om gaat, zijn de foto's.
Been te ver naar achteren en binnenhand te ver naar voren.
Stalgenootje: "Je moet de teugel wel aan zijn hals leggen, maar het is niet de bedoeling dat je ze in zijn oren stopt."

Zie hem stalgenootje in de gaten houden hoor

Oeps, contact behoorlijk weg, weet niet wat ik met die teugels aan het doen was

Hou het lief, want we zitten echt op niveau -10 ofzo, moeten beide veel (af)leren. Haha.